خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان:

صرفه‌جوئی ناشی از حذف دفترچه‌ها صرف افزایش خدمات می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۴۲۵

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان گفت: صرفه‌جوئی ناشی از حذف دفترچه‌های درمانی، برای افزایش کمی و کیفی خدمات درمانی هزینه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی حسین نژاد با اشاره صرفه‌جویی میلیاردها تومانی ناشی از اجرای طرح حذف دفترچه‌های درمانی افزود: با حذف دفترچه‌های کاغذی، میلیاردها تومان صرفه‌جویی در صدور دفترچه‌های کاغذی و هزینه چاپ آنها و همچنین صرفه‌جویی ناشی از ایجاد شفافیت‌ها را در ارائه خدمات بیش از گذشته شاهد خواهیم بود.

به گفته وی؛ حذف دفترچه‌های فیزیکی و کاغذی و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی نه تنها به کاهش هزینه‌ها بلکه جلوگیری از اتلاف وقت منجر شده و به نوعی رضایتمندی بیمه‌شدگان را به وجود می‌آورد.

او با اشاره به رشد روزافزون بازنشستگان به صورت غیرمتعارف و بالا گرفتن انتظارات این جامعه برای داشتن معیشت و زندگی مناسب اظهار داشت: با اجرای قوانینی ازجمله بازنشستگی مشاغل سخت و زیان‌آور و برهم خوردن نسبت پشتیبانی ورودی‌ها به خروجی‌ها، تنگناهایی رقم خورد.

وی با بیان اینکه طلاق‌های صوری و قانون بازماندگان برای فرزندان اناث متاسفانه با سوءاستفاده‌های بسیار همراه است، افزود: ضرورت بازنگری در این قوانین با توجه به شرایط، الزامی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز