خبرگزاری کار ایران

در آستانه سال نو، مطالبات مزدی کارگران هپکو پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۰۲۶

نماینده مردم اراک در مجلس خواستار واریز حقوق عقب افتاده کارگران هپکو و تعیین تکلیف تهاتر بدهی‌های این شرکت شد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر کریمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: از مرداد ماه امسال سهام شرکت هپکو از سوی دولت به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شد. موضوع تهاتر بدهی‌های این شرکت به عنوان اصلی‌ترین مانع ادامه فعالیت از همان زمان در دست پیگیری است اما متأسفانه هنوز به سامان نرسیده است.

نماینده مردم اراک ضمن درخواست از مسئولان برای پیگیری هر چه سریعتر ماجرای تهانر بدهی‌ها گفت: انتظار داریم حقوق عقب افتاده کارکنان شریف هپکو در آستانه آغاز سال جدید و در پایان سال ۹۹ با حمایت سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.  

وی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش بی‌رویه قیمت میوه انتقاد کرد و گفت: این روزها در آستانه عید شاهد افزایش بی‌رویه و بی‌منطق قیمت میوه و گوشت و مرغ هستیم. در شرایطی که متغیرهای اقتصادی تغییر آنچنانی ندارد، نباید ما هر روز شاهد گرانی این کالاها باشیم.

کریمی در پایان در تذکری به وزیر علوم خواستار حل مشکل مطالبات کارکنان دانشگاه‌های دولتی شد و تذکراتی در مورد پیگیری انتظارات کارکنان و اعضای هیأت علمی این دانشگاه‌ها داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز