خبرگزاری کار ایران

نماینده ساوه اعلام کرد:

تأخیر در پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریس/ بی‌عدالتی در کارشناسی مشاغل سخت و زیان‌آور

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۲۶۴

نماینده ساوه در مجلس از تأخیر ۴ ماهه حقوق معلمان حق‌التدریس خبر داد و گفت: لازم است هر چه سریع‌تر این موضوع تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد سبزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایطی که گرانی‌ها و شرایط سخت معیشتی در جامعه حاکم است، حقوق حق التدریسی‌های آموزش و پرورش ۴ ماه است به تأخیر افتاده و ۲ ماه نیز از سال گذشته باقی مانده است. لازم است هر چه سریع‌تر این موضوع تعیین تکلیف شود. 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفان است. تبعیض و ناعدالتی در هیچ سطحی قابل پذیرش نیست چرا در حق کارگران ظلم می‌شود و ما شاهد بی‌عدالتی در بحث کارشناسی‌ها در مورد مشاغل سخت و زیان‌آور هستیم؟ 

نماینده ساوه در بخش دیگری از سخنانش در جلسه علنی با انتقاد از وجود رانت در اعطای سهمیه ادوات کشاورزی و نهاده‌ها گفت: وزیر جهاد کشاورزی باید هر چه سریع‌تر به این موضوع ورود کند. در حالی که بخشی از کشاورزان برای دریافت نهاده و سهمیه ادوات کشاورزی نظیر تراکتور و کمباین دچار مشکل هستند، برخی از افراد این سهمیه را چندین بار دریافت کرده و در بازار آزاد به فروش می‌گذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز