خبرگزاری کار ایران

نشست مدیرصندوق بیمه اجتماعی روستائیان با کارگزاران غرب استان تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۵۹

نشست مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران با حضور جمعی از کارگزاران غرب استان تهران در شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سعید رضایی (مدیریت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان تهران) به همراه «ملکی» معاون بیمه‌ای و «اکبری» مسئول اداره کارگزاری‌ها با حضور در شهریار طی نشست با کارگزاران شهرستانهای رباط کریم - ملارد، قدس و شهریار مسایل بیمه شدگان و کارگزاران غرب استان تهران را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست ابتدا اکبری و ملکی از صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان تهران و کارگزاران در خصوص مسایل بیمه شدگان و دفاتر کارگزاری‌ها نکاتی بیان کردند. سپس مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر استان تهران در راستای وظایف و تکالیف صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و کارگزاران مواردی را تشریح کرد.

این مقام مسئول، تاسیس صندوق بیمه اجتماعی روستائیان از سوی دولت را برای حمایتی آتیه مردمان روستایی و مشاغل تحت پوشش بیمه‌ای عنوان و این اقدام را یک مهم دانست. رضایی؛ کارگزاران را حلقه ارتباطی صندوق و مردم مثل پل ارتباطی دو سوی رودخانه تشریح و نقش آنان را بسیار مهم در این رابطه ارزیابی کرد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان استان تهران، از در دست داشتن طرح‌های مناسب برای حمایت و کمک به دفاتر کارگزاری‌های این استان خبر داد و گفت: بزودی در این خصوص عملا اقدام خواهد شد.

رضایی با اشاره به قدمت بیش از ۱۵ سال تاسیس و فعالیت صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر اذعان کرد، این صندوق بیمه اجتماعی از جوان بودن گذر کرده و به مرحله کاربردی بلوغ پا نهاده است.

 او از مسئولین دفاتر کارگزاری‌ها خواست، آنچه را که در وظایف قانونی تعریف شده صندوق هست را به مردم جامعه هدف اعلام نموده و غیر از آن را عنوان نکنند تا سبب پیدایش مشکلات متعدد نشوند.

رضایی در پایان این نشست بیان کرد: تمام تلاش مدیریت و مسئولین ستادی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان برای هموار کردن مسیر دست‌یابی مردم جامعه هدف به بیمه اجتماعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز