خبرگزاری کار ایران

انتقاد بازنشستگان سخت و زیان‌آور در ارتباط با اجرایی نشدنِ فرمولِ «چهار/سی‌ام»

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۸۳۸

بازنشستگان سخت و زیان‌آور از اعمال نشدن اصلاحات انتقاد دارند.

بازنشستگان سخت و زیان‌آور اهوازی در تماس با خبرنگار ایلنا، از اجرایی نشدن اصلاحاتِ «چهار/سی‌ام» در فیش‌های حقوقی خود در آذرماه؛ انتقاد کردند.

این بازنشستگان می‌گویند: قرار بوده چهار/سی‌ام در سال‌های اشتغال سخت ما ضرب شود و مابه‌التفاوت این چندماه در آذر پرداخت گردد اما این اتفاق نیفتاده است.

یکی از این بازنشستگان با اعلام اینکه امروز به تامین اجتماعی مراجعه کرده است، می‌گوید: جواب درستی نگرفتم؛ گویا فقط در مورد حداقل‌بگیران و کسانی که زیر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی ماهانه دارند، اصلاحات اعمال شده است اما برای من هیچ افزایشی عملی نشده است؛ به طوریکه فیش حقوقی آذر همان فیش حقوقی مرداد است؛ نه خبری از افزایش است و نه پرداختِ مابه‌التفاوت چند ماه!

این بازنشسته با تاکید بر اینکه حتی اگر این افزایش را به همه سخت و زیان‌آورها بدهند؛ بازهم ناکافی‌ست؛ از مراجعات مکرر خود و همکارانش به تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان استان خبر می‌دهد.

 او می‌گوید: باید به جای چهار/سی‌ام ضربدر سابقه اشتغال که به سابقه عادی ما اضافه شده، یک سال سابقه سخت را یکسال و نیم در نظر بگیرند و سی/سی‌ام به ما پرداخت کنند؛ دقیقاً مانند بازنشستگان عادی؛ چراکه در همه محاسبات اسبق، یکسال سابقه کار سخت ما، یکسال و نیم منظور شده و یکباره نباید در اجرای متناسب‌سازی یا همسان‌سازی، محاسبات تغییر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز