خبرگزاری کار ایران

تجمع کارکنان بیمارستان دکتر سپیر مقابل مجلس/ وزارت بهداشت برای راه‌اندازی بخش بیماران کرونایی همکاری نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۰۹۳

کارکنان بیمارستان خیریه «دکتر سپیر» در اعتراض به عدم همکاری وزارت بهداشت برای راه‌اندازی بخش بستری بیماران کرونایی، امروز (سه‌شنبه، 9 دی) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارکنان بیمارستان خیریه دکتر سپیر با اشاره به توقف فعالیت‌های این بیمارستان به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم همکاری وزارت بهداشت برای راه‌اندازی بخش بیماران کرونایی گفتند: بی‌توجهی وزارت بهداشت به وضعیت این بیمارستان خیریه موجب شده بخش زیادی از کارکنان این بیمارستان تعدیل شوند؛ به نحوی که تعداد کارکنان از بیش از ۱۶۰ نفر به حدود ۲۰ نفر رسیده است. در همین حال عیدی سال ۹۸ و سنوات برخی از کارکنان بیمارستان به اضافه مطالبات سال ۹۹ پرداخت نشده است. 

کهن صدق از اعضای هیات مدیره این بیمارستان با اشاره به وعده‌های وزارت بهداشت تاکید کرد که چند جلسه با وزارت بهداشت تشکیل دادیم اما تا این لحظه به جایی نرسیده‌ایم. 

وی گفت: منتظر هستیم تا وزارت بهداشت تکلیف بیمارستان دکتر سپیر در زمینه بستری بیماران کرونایی را مشخص کند. از طرفی در سال‌های گذشته کمک‌هایی از وزارت بهداشت دریافت کردیم که صرف پرداخت حقوق کارکنان می‌شد و کفاف هزینه‌های دیگر را نمی‌داد؛ آنهم در شرایطی که در یک سال اخیر به دنبال شیوع کرونا درآمدهای بیمارستان در حال کاهش بود.

عضو هیات مدیره بیمارستان دکتر سپیر افزود: قصد داریم اگر همکاری ما با وزارت بهداشت ممکن نشد، ضلع جنوبی بیمارستان را به فضای تجاری تبدیل کنیم تا بتوانیم از این طرق حقوق پرسنل را پرداخت کنیم و بخشی از هزینه‌های اداره بیمارستان را تامین کنیم. در حال حاضر معوقات پرسنل پرداخت نشده و نیازمند منابع مالی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز