خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس کمیته بیمه و درمان خانه کارگر به مناسبت روز پرستار

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۲۹۴۸

رئیس کمیته بیمه و درمان خانه کارگر و رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام صادقی به این شرح است: 

پرستار؛ عجب واژه آشنایی است. کلمه‌ای که ناخودآگاه هر شنونده‌ای را به یاد آرامش و سلامتی و به یاد شخصی می‌اندازد که در لحظات سختی و ناراحتی، یاری‌رسان ماست. انسان‌های بیادعایی که به معنای واقعی کلمه خالصانه کار می‌کنند تا بیماران سلامتی خود را بازیابند. پرستار، سایه سفید محبت است در کالبد دلسوزان پاکدل.

ای پرستار! تو پیام آور امیدی که مجاهدت شب زندهدارانِ راه عشق در شفابخشی دستانت تجلّی پیدا می‌کند. 

در تاریخ کشور عزیزمان ایران، همیشه یکی از افتخارات و نقاط قوت وجود و حضور پرستاران شجاع و ایثارگر بوده است که در برهه‌های مختلف زمانی توانسته‌اند رسالت سلامت جامعه را به درستی به جای آورند. در شرایط حساس امروز که ویروس منحوس کرونا سایه شوم خود را بر کشورها افکنده است، این فرشتگان سپیدپوش و عاشق هستند که با گذشت از جان خود، سعی در احیای جان دیگران دارند. آری؛ پرستاران تضمین‌کنندگان سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران هستند و تلاش در جهت رفع آلام و تسکین دردهای بیماران از جایگاه و مرتبه خاصی در همه ادیان برخوردار است؛ تا بدانجا که احیای جانی برابر با حیات همه جان هاست.

آخرین روز آذرماه، روز پرستار را که یادآور ولادت دُرّ درخشانِ مهر و عاطفه حضرت زینب کبری (س) است را به کادر پرستاری کشور که تمام قد در راه خدمت به جامعه بیمه شده بالأخص کارگران ایستادهاند، تبریک گفته؛ آرزوی بهروزی و سلامتی سپیدپوشان راه سلامت را از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز