خبرگزاری کار ایران

مقاومت کارگران سد معبر شهرداری فردیس دربرابر تبدیل قرارداد دائمی به موقت/ نگرانی‌ها ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۱۲

برخی کارگران سد معبر شهرداری فردیس می‌گویند: علارغم پافشاری مدیران شهری فردیس برای تبدیل وضعیت استخدامی ما، هنور تعدادی از کارگران با پیمانکار قرارداد امضا نکرده‌اند.

برخی‌کارگران سد معبر شهرداری فردیس در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: چندمین بار در یک الی دو ماه گذشته در انتقاد به تبدیل وضعیت قراردادهای کاری خود به پیمانی مقابل ساختمان شهرداری و دفتر پیمانکار تجمع کردیم که نتیجه‌ای نصیب‌مان نشد.

آن‌ها با بیان اینکه در حال حاضر در پیگیری مطالبات صنفی خود عاجر شده‌ایم، افزودند: علارغم پافشاری مدیران شهری فردیس برای تبدیل وضعیت استخدامی ما، هنوز تعدادی از کارگر واحد سد معبر با پیمانکار قرارداد امضا نکرده‌اند.

کارگران سد معبر شهرداری فردیس در استان البرز در ادامه درباره مطالبات خود از شهرداری گفتند: جدا از مشکلاتی که در نتیجه ورود پیمانکار برای ما کارگران ایجاد شده، هر یک از کارگران بابت دو تا سه ماه حقوق معوقه از شهرداری طلبکاریم.

آن‌ها افزودند: مسئولان باید تصمیم جدی برای حذف پیمانکاران و نوع قرارداد کارگران بگیرند چراکه این موضوع هر روز نگرانی ما را بیشتر می‌کند.

به گفته کارگران قرارداد مستقیم شهرداری فردیس؛ وقتی شهرداری فردیس در مقام کارفرمای اصلی می‌تواند به صورت مستقیم با همه کارگران سع معبر قرارداد منعقد و مطالبات آن‌ها را به صورت کامل پرداخت کند، دیگر چه نیازی است تا با واسطه قرار دادن پیمانکار، امکان نادیده گرفته شدن بخشی از مطالبات مزدی آن‌ها را رقم بزند.

در این زمینه حشمت‌اله عزیزی (معاون خدمات شهر شهرداری فردیس) گفته است: لایحه مربوط به بودجه لازم و مبلغ قرارداد نیروهای معترض سد معبر شهرداری فردیس به کمیسیون بودجه شورا ارسال شده و پس از بررسی در نشست هفته آتی شورای اسلامی شهر در خصوص آن تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز