خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

۳۷ راهدارخانه با تجهیزات مناسب در طول ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند

کد خبر : ۱۵۳۳۵۶

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری با نمایندگان رسانه ها در خصوص آخرین برنامه های پیش بینی شده در ایام نوروز ۹۳ اظهار داشت: از۲۵ اسفند ماه اکیپ استقبال از مسافران نوروزی در سطح شهرستان ها فعال می شود و ۳۷ راهدارخانه با مجهز نمودن فضای نمازخانه ها درایام نوروزآماده خدمات رسانی به هموطنان و مسافران گرامی می باشد و کلیه پروژه های مستقر در مسیر راه ها درایام مذکور تعطیل است.

به گزارش " ایلنا " " علی علیخانی " افزود: رفع نقاط پرحادثه در محورها، لکه‌گیری آسفالت جاده‌ها، ارتقای کیفی خط‌کشی و نصب گاردریل و روشنایی از دیگر اقدامات این سازمان برای استقبال از مسافران نوروزی است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری همچنین اظهار داشت: هم اکنون ۲۲۸ طرح در حوزه‌های مختلف راه‌سازی، راهداری، املاک و حقوقی، شهرسازی و معماری در استان در حال اجراست.

علیخانی تصریح کرد: برای این تعداد طرح ۱۵۴ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که بخش عمده آن اعتبارات ملی است و متناسب با سهم تخصیص‌های کشوری به استان نیز تخصیص داده می‌شود.

علیخانی با بیان اینکه این استان دارای ۴ هزار و ۳۵۰ کیلومتر راه است، افزود: از این میزان، ۲ هزار و ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی و مابقی راه‌های اصلی و فرعی است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ۱۶۵ کیلومتر از راه‌های استان نیز چهارخطه است.

علیخانی با اشاره به نقاط حادثه‎خیز استان، اظهار کرد: این استان دارای ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز است که از این تعداد ۹۰ نقطه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی افزود: سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ نقطه از این نقاط پرحادثه را در دستور کار خود قرار می‎دهیم تا حوادثاحتمالی برطرف شود.

وی از بهره برداری از ۲ هزار مسکن مهر در اردیبهشت سال آینده در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۷ هزار و ۶۰۰ مسکن مهر در استان در حال ساخت است که ۲ هزار واحد از این تعداد مسکن مهر اردیبهشت سال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

علیخانی از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ساختمان فرهنگسرای شهرکرد خبر داد و گفت: امیدواریم این فرهنگسرا تا پایان خرداد سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: ساخت بیمارستان ۲۴ تختخوابی مالخلیفه تا پایان سال ۱۳۹۳، بیمارستان ۲۴ تختخوابی شهر چلگرد که در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید و تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد که دانشگاه در حال تجهیز و راه اندازی آن میباشد و بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی بروجن که امیدواریم تا پایان سال ۱۳۹۳ به بهره برداری برسد، از دیگر اقدامات مهم این سازمان به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز