خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری:

افتتاح طرح‌های صنعتی در بام ایران زمینه اشتغالزایی ۱۳۰ نفر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۰۸۱۷

رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۱۴ طرح صنعتی و فراهم شدن اشتغال ۱۳۰ نفر در استان خبرداد.

سجاد رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در استان نزدیک به دو هزار واحد صنعتی در دست ساخت است، که از این تعداد ۴۰۰ مورد آن بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد و با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی جدید سهم این استان در طرح‌های صنعتی فعال کشور به ۲.۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: با افتتاح ۱۴ طرح صنعتی زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر فراهم می‌شود.

رستمی با اشاره به اینکه این طرح ها در بخش‌های صنایع غذایی، کانی‌های غیرفلزی، محصولات بهداشتی و صنایع شیمیایی است خاطر نشان کرد: طرح‌ها در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان، سامان و بن  در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

مدیر کل صمت چهارمحال و بختیاری  تصریح کرد: هم اکنون در استان ۹۲۶ واحد صنعتی در حال فعالیت است که ۳۶ واحد از این مجموعه واحد‌های بزرگ و دارای اشتغال بالای ۱۰۰ نفر و ۳۲ واحد متوسط با اشتغال بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر و بقیه واحد‌های صنعتی کوچک هستند.

به گزارش ایلنا در حال حاضر بام ایران به‌عنوان تنها تولیدکننده ورق‌های گالوالوم کشور، ورق‌های گالوانیزه خودرو ، نخستین مرکز خصوصی پرتودهی گامای خاورمیانه ، تنها تولیدکننده شیرخشک نوزاد با برند ایرانی، مخازن گاز مایع ال. پی. جی (LPG)، صنایع آزمایشگاهی مجازی در ایران،قطعات پلیمری خودرویی کشور و بزرگ‌ترین تولیدکننده موکت و کف‌پوش خودرویی ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز