خبرگزاری کار ایران

لیگ دسته یک فوتبال ساحلی؛

برگزاری جلسه هماهنگی نمایندگان باشگاه‌های دسته یک

کد خبر : ۱۷۳۴۱۹

جلسه هماهنگی با ن دسته یک فوتبال ساحلی کشورمایندگان باشگاه‌های دسته یک فوتبال ساحلی کشور فصل ۹۴-۹۳ صبح امروز برگزار شد.

جلسه هماهنگی با نمایندگان باشگاه‌های دسته یک فوتبال ساحلی کشور فصل ۹۴-۹۳ صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این نشست که با حضور پریا شهریاری رئیس فوتبال ساحلی، رضا عبدی، ابراهیم اکبرپور و نمایندگان باشگاه‌های شهدای چلیچه، پایانه‌های همدان، بیمارستان قلب کوثر، موج گناوه، شهرداری‌تبریز، شهرداری‌نوین تبریز، شهرداری چاف و چمخاله، کوثر اردکان‌یزد، زیباشهر اصفهان برگزار شد دستورالعمل مسابقات و شرایط حضور تیم‌ها در لیگ دسته اول مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست دستورالعمل مسابقات فصل ۹۴-۹۳ که باشگاه‌ها ملزم هستند از تاریخ ۱۵ / ۴ / ۹۳ لغایت ۲۵ / ۴ / ۹۳ مدارک تیم خود را به صورت کامل به کمیته فوتبال ساحلی ارسال کنند و در صورت عدم ارسال مدارک تا تاریخ مقرر به منزله انصراف از حضور در مسابقات تلقی می‌شود و تیم در قرعه‌کشی قرار نخواهد گرفت، مواردی مطرح شد.

نحوه برگزاری مسابقات در مرحله اول در دو گروه به صورت مجتمع در دو مرحله برگزار و در نهایت ۲ تیم از هر گروه به مسابقات مرحله نهایی صعود می کنند که این مرحله نیز به صورت مجتمع(یک دوره ای) برگزار می‌شود و در این مرحله ۲ تیم اول جدول به مسابقات لیگ برتر فصل ۹۵-۹۴ صعود می‌کنند.

ضمناً، از هر گروه در مرحله اول یک تیم به مسابقات مناطق فصل ۹۵-۹۴ سقوط خواهد کرد. در صورت درخواست میزبانی مسابقات، هیات فوتبال استان باید تا مورخ ۱۸ / ۳ / ۹۳ درخواست میزبانی باشگاه مربوطه را به‌صورت مکتوب به فدراسیون ارسال کنند و در صورت بازدید و تایید کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌ها، میزبان با نظر کمیته فوتبال ساحلی مشخص می‌شود. نماینده تیم شاهین خرم آباد در جلسه حضور نداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز