خبرگزاری کار ایران

قول کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ دختران برای درخشش در مسابقات جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۸۹۷

کاپیتان و مربی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان به درخشش در مسابقات جهانی امیدوار است.

به گزارش ایلنا، اعظم سنایی در خصوص اعزام تیم هاکی روی یخ دختران به مسابقات جهانی اظهار داشت: تیم ما عازم مسابقات کاپ توسعه در لهستان است. این اولین اعزامی است که ما در سطح جهانی در آن حضور داریم. هاکی روی یخ بانوان یک رشته نوپایی در کشورمان است و تنها 3 سال است که فعالیتمان را شروع کردیم. ما در این مدت کم یک نتیجه خوب آسیایی داشتیم و نایب قهرمان شدیم. این دومین تورنمنتی است که در سطح ملی در آن حضور خواهیم داشت.

وی در خصوص رقیبان ایران در مسابقات گفت: شناختی از رقبا نداریم ولی قطعاً حریفان سرسختی برای ما خواهند بود و ما هم متقابلاً حریفان سر سختی برای آنها هستیم چون با اینکه مدت زمان کمی است این ورزش را شروع کردیم اما نفرات توانمند و پرتلاشی داریم که در این سال‌ها هر روزه تمرینات داشتند. قولی بابت نتایج نمی‌توانم بدهم ولی قطعاً این تیم تمام تلاشش را می‌کند تا با بهترین نتیجه برگردد. ولی قولی که می‌دهم این است که در آینده نه چندان دور اخبار خوبی از این تیم خواهید شنید.

سنایی با اشاره به تاثیرات حضور فرزاد هوشیدری در کنار تیم بانوان و تکرار درخشش در مسابقات آسیایی در این تورنمنت گفت: قطعاً این موضوع تکرار خواهد شد، با حضور آقای هوشیدری اتفاقات خوبی برای ما رقم خواهد خورد. تاثیر حضور ایشان و کمک‌هایشان را در مسابقات تایلند دیدیم و به جرئت می‌گویم این تیم هرچه در زمین از خودش نشان می‌دهد مدیون فرزاد هوشیدری است که از روز اول کنار تیم ما بودند و هرچه در توان داشتند برای ما گذاشتند و در مسابقات پیش رو هم زیر نظر ایشان نتایج خوبی خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز