خبرگزاری کار ایران

جام۲۱؛ قهرمانی مردان آسیا

کریمی: برای رسیدن به هدفمان شرایط را تحمل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۸۰

پاسور تیم ملی والیبال ایران با اشاره به میزبانی ضعیف ژاپنی‌ها در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا، گفت: شرایط را برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، جواد کریمی پس از برد مقابل پاکستان و صعود تیم ایران به عنوان صدرنشین گروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت: بازی نسبتا خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. مطمئنم رفته رفته بهتر خواهیم شد. از همین حالا برای مرحله بعد و رویارویی با چین تایپه و کره‌جنوبی آماده می‌شویم.

کریمی با اشاره به تغییرات تیم ملی والیبال ایران بیان داشت: تیم ملی ایران با تغییرات 70 درصدی پا به این مسابقات گذاشته است. همین تغییرات انگیزه بازیکنان را بالا برده و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌بریم. تلاش می‌کنیم با بهترین نتیجه برگردیم.

پاسور تیم ملی در واکنش به مشکلات میزبانی ژاپن اظهار کرد: هر چه که درباره میزبانی ژاپنی‌ها لازم بود، قبلا گفته شده. جام جهانی و المپیک با شرایط بسیار خوبی برگزار شد و نمی‎دانم حالا چه اتفاقی افتاده. مشکل اصلی در حال حاضر تغذیه است که در ریکاوری ما تاثیر می‌گذارد. فعلا چاره‌ای نداریم و برای رسیدن به هدفمان تحمل می‌کنیم.

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز تیم پاکستان را سه بر صفر شکست داد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز