خبرگزاری کار ایران

سولسشیر: دوران ما باید حتما به زمین کوبیده می‌شدی تا پنالتی اعلام شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۴۰۵

سرمربی منچستریونایتد درخصوص برتری شاگردانش مقابل پست برومویچ و پنالتی برونو فرناندز صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، منچستریونایتد در هفته نهم مسابقات لیگ برتر انگلیس شب گذشته به مصاف وست برومویچ رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت.

اوله گونار سولسشیر به عنوان سرمربی منچستریونایتد پس از این بازی گفت: کسب یک برد پس از مسابقات ملی خوب است. ما به این برد خانگی نیاز داشتیم. با وجود این که باید یکی-دو گل دیگر می زدیم تا با خونسردی بیشتری بازی را به پایان برسانیم، در اواخر بازی مقداری کنترل از دست مان خارج شد. بازی کردن مقابل بازیکنانی با این کیفیت هرگز آسان نیست. آن‌ها چندین فرصت داشتند و داوید (دخیا) هم دو مهار فوق العاده داشت. کوچک‌ترین جزییات تعیین کننده هستند اما روحیه تیم بر اساس نتایج شکل می‌گیرد. این که همین روند را ادامه بدهیم به خودمان بستگی دارد؛ حالا فرصت این را خواهیم داشت تا به شروع خوب مان در لیگ قهرمانان اروپا ادامه بدهیم و البته پس از آن بازی بسیار دشواری در خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون خواهیم داشت. امیدوارم تعداد بیشتری از بازیکنان از مصدومیت برگردند و ما بتوانیم همین طور پیشروی کنیم.

سرمربی شیاطین سرخ در مورد پنالتی اعلام نشده برای وست بروم و همچنین پنالتی یونایتد هم گفت: درست همان وضعیت ابتدای فصل پیش آمد که دخیا یک پنالتی را مهار کرد ولی داور به خاطر چند سانتیمتر جلوتر بودن از خط، آن را تکرار کرد. شاید این زیبایی سبک برونو باشد که دروازه بان یک ثانیه زودتر حرکت می‌کند. در مورد قانون هند می‌توانیم حرف‌های زیادی بزنیم ولی ما وارد محوطه جریمه شدیم و با وجود VAR، یک برخورد می‌تواند برای اعلام پنالتی کافی باشد. شرایط با دوران بازی کردن من فرق می‌کند که حتما باید به زمین کوبیده می‌شدی تا خطا گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز