خبرگزاری کار ایران

داداش زاده: تمرکز فکری بهم ریخت/ ارسلان مطهری خودش مربی است

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۳۰۷

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شیخ دیاباته با استارتش کار را نهایی کرد و تمرکز آقای فکری بهم ریخت.

به گزارش ایلنا، علی داداش زاده پیشکسوت استقلال امشب در برنامه «چهارسوی لیگ» شبکه خبر حاضر شد و درباره علت باخت استقلال برابر فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ بیستم توضیحاتی ارائه داد:

او در خصوص برهم خوردن تمرکز سرمربی استقلال اظهار داشت: من فکر می کنم تمرکز آقای فکری را در این بازی خیلی بهم ریختند. محمود فکری یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران است و کاپیتانم بوده. من لذت بردم ایشان انسان فوق العاده، شریف و صادق است. او هرچه می گوید روی زبانش است و در دلش چیزی نیست.

وی افزود: اما آنطرف را شما ببینید هر اتفاقی می افتاد همه روی نیمکت استقلال هجوم می آوردند. حالا داور سوت می زد بعدش پنالتی بود و از طرف دیگر  شیخ دیاباته با استارتش کار را نهایی کرد و تمرکز آقای فکری بهم ریخت.

داداش زاده در خصوص مشکلات خط هافبک استقلال گفت:به نظر من فاصله بین خطوط استقلال خیلی زیاد بود و آن شادابی را نداشت. می شد گفت عرضی بازی می کردند و به نظرم پاسور خوب نداشتند. به نظر من ارسلان مطهری مانند مهدی عبدی بازیکنی که در نیم ساعت همیشه مثمر ثمر بوده ولی فیکس خودش هم آسیب می بیند. 

او در مورد عملکرد ارسلان مطهری گفت:  یکسری بازیکنان خودشان مربی هستند وقتی روی نیمکت می نشینند نقطه ضعف حریف را آنالیز می کنند و وقتی وارد زمین می شوند از نقاط ضعف دفاع استفاده بهینه می کنند و گلهای مثبتی را برای استقلال همین ارسلان مطهری به ثمر رسانده. به هر حال ما کنار استقلال و در تمرین آنها نبوده ایم نمی دانیم او چطور تمرین کرده که تصمیم کادرفنی استقلال این بوده. 

داداش زاده در پایان تاکید کرد: استقلال هفته به هفته بهتر خواهد شد و این باخت را قطعا می توان یک شوک مثبت تلقی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز