خبرگزاری کار ایران

حضور نمایندگان مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان در تمرین سپیدرود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۷۶۱

سپیدرودیها در تمرین صبح روز آدینه خود میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلانشهر رشت، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و رییس هیات فوتبال استان گیلان بودند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، سردار علی آقازاده و محمدرضا احمدی دو نماینده مردم رشت در مجلس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان و مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در این تمرین شرکت داشتند.

در این جلسه خانوم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ارتباط با روند آماده سازی ورزشگاه عضدی و مشکلات پیشرو برای نمایندگان مجلس توضیحاتی ارایه کرد و مهمترین مشکل بازسازی ورزشگاه عضدی را نداشتن بودجه برای ترمیم چمن ورزشگاه دانست و گفت: در  حین ساخت سکوهای ورزشگاه باید چمن هم فرسوده شده تعویض شود و برای این کار نیاز به سه میلیارد تومان بودجه اضافی می باشد.

وی روند بازسازی را مثبت خواند و کفت: ما دوست داشتیم یک پیمانکار بومی این پروژه را انجام دهد و اعتبارات لازم را جذب کردیم اما در اسناد مناقصه چمن گنجانده نشده و اگر این بودجه دیده شود ظرف یک ماه چمن هم تعویض می شود و داشتن ورزشگاه عضدی برلی سپیدرود یک امتیاز ویژه هست و به خصوص که سپیدرودی ها به دلیل نتایج خوبی که در سال های گذشته در عضدی کسب کردند این ورزشگاه را خوش یمن و شانس خود می دانند.

در ادامه سهیل حق شناس سرمربی سپیدرود در ارتباط با مشکل مالی و مالکیتی سپیدرود سخن گفت و از نمایندگان مجلس و سایر مسئوین استان درخواست کرد تا با حمایت مالی از قدیمی ترین باشگاه فوتبال گیلان کمک کنند تا مشکلات این تیم کمتر شود و پنجره نقل و انتقالات سپیدرود برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم گشوده شود.

سردار آقازاده نماینده مردم رشت در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: سپیدرود میراث فرهنگی استان گیلان است و مایه افتخار مردم استان ماست و ما باید از سمبل ورزشی و فرهنگی استان مان حمایت کنیم و همه مسئولین در تلاشند مشکلات این تیم حل شود و گاهی خارج از بعضی از چهارچوب ها در تلاشند تا انتقال مالکیتی انجام شود و ما هم در تلاشیم تا مسایل مالی سپیدرود حل شود.

من از هواداران پرشور سپیدرود عذر می خواهیم که شرایط سپیدرود به اینجا رسیده و قول می دهیم که تا به نتیجه رسیدن وضعیت سپیدرود و حل مشکلات این تیم پیگیر باشیم تا شاهد بازگشت این تیم به سطح نخست فوتبال ایران باشیم.

احمدی دیگر نماینده مردم رشت در مجلس نیز با اعلام حمایت از سپیدرود گفت: جلسه ای را فردا (شنبه) برای حل مشکلات سپیدرود خواهیم داشت و از استاندار هم کمک می گیریم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا مشکل مالکیتی این تیم را حل و فصل کنیم.

وضعیت ورزشگاه عضدی مناسب نیست و در شان مردم رشت نیست چنین ورزشگاهی داشته باشند و گیلانی ها به شیک پوشی عادت دارند و باید کمک کنیم تا این ورزشگاه هم هرچه زودتر سر و شکل درست تری داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز