خبرگزاری کار ایران

هاشمی نسب: به دلیل اشتباه زاهدی‌فر شکست خوردیم اما اعتراض نکردیم / هم مصدوم داریم و هم کرونایی!

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۵۱

مربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی استقلال گفت: ما در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و امیدوارم بازی زیبا و تماشاگرپسندی از آب دربیاید. امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد، به حقش برسد.

به گزارش ایلنا، در غیاب جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب به عنوان مربی تیم فولاد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا اظهار داشت: استقلال و فولاد به دنبال بازی زیبایی در حد نام تیم خود هستند. ما در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم و امیدوارم بازی زیبا و تماشاگرپسندی از آب دربیاید. امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد، به حقش برسد.

او درباره غایبان تیم فولاد برای بازی فردا هم گفت: ما بازیکن مصدوم و کرونایی داریم که نام‌شان بماند. امیدوارم این کرونا زودتر از کشور ما بیرون برود و دوباره تماشاگران را در ورزشگاه ببینیم تا جذابیت به مسابقات اضافه شود. بازیکن کرونایی داریم که امیدوارم سلامتی خود را به دست بیاورند. ما بازیکن مصدوم هم داریم که شرایط بهتری پیدا می‌کنند و مشخص نیست تا پیش از بازی با استقلال، کدامیک از آنها می‌توانند بازی کنند.

هاشمی نسب درخصوص اعتراض استقلالی‌ها به انتخاب محمدحسین زاهدی فر به عنوان داور مسابقه فردا اظهار داشت: من نباید درباره داوری حرف بزنم و باید درباره تیم خودم صحبت کنم، اما اگر بنا بر بیانیه دادن است، در لیگ نوزدهم مقابل ذوب‌آهن روی اشتباه سهوی زاهدی‌فرد شکست خوردیم که بیانیه‌ای ندادیم و اعتراضی نکردیم. امیدوارم بازی خوبی شود و فردا زاهدی‌فرد ستاره میدان باشد. به دنبال این هستیم که به کادر داوری کمک کنیم.

مربی فولاد درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات و در پاسخ به این سوال که از بازیکنان جذب شده رضایت دارند یا خیر گفت: بله راضی هستیم و بازیکنان مدنظر خود را گرفتیم. از محمدی مدیرعامل مجموعه فولاد و آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تشکر می‌کنم که خیلی به ما کمک کردند. بازیکنان مدنظر با توجه به اینکه لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم، باید نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم و هواداران فولاد را شاد کنیم، جذب شدند.

او همچنین درباره عباس بوعذار و امیرحسین باقرپور هم گفت: ما هفت بازیکن زیر 25 سال داشتیم و فقط می‌توانستیم از چهار بازیکن از این جمع استفاده کنیم. با نظر کادر فنی و بر خلاف میل باطنی ما قرار شد باقرپور از جمع ما جدا شود. او برای ما بازی‌های خوبی کرد و در ادامه راه برای این بازیکن آرزوی موفقیت می‌کنیم. با توجه به اینکه قاسمی‌نژاد و پاتوسی را داشتیم، بوعذار به دنبال این بود که بیشتر بازی کند و دیده شود. او بازی‌های خوبی کرد و بازیکنی خوش‌اخلاق و عصای دست فولاد بود. عباس خیلی جاها به ما کمک کرد و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز