خبرگزاری کار ایران

فاضلی: نباید تا لحظه آخر تمرکزمان را از دست بدهیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۰۱۹

سرمربی نساجی معتقد است نباید با ایجاد جنجال، داور و جامعه داوری را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی، سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر تراکتور اظهار کرد: تیم تراکتور، تیم بزرگی است و ستاره‌های زیاد دارد. مربی بزرگی دارد و ذهنیت پیروزی دارد. ما هم نساجی قائمشهریم و تنها نماینده شمال در لیگ برتر هستیم.

او ادامه داد: از بازیکنانم می‌خواهم تا لحظه آحر سختکوش و متمرکز باشند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. مصدوم و محروم نداریم و تست کرونا همه بازیکنان ما منفی بود و مشکلی نداریم.

فاضلی درباره جذب دروازه‌بان گفت: من به میرزازاده اعتقاد کامل دارم و او آینده دروازه ایران است‌. او گلر تیم ملی جوانان ما در جام جهانی بوده و اگر قدر خودش را بداند، می‌تواند از دروازه‌بانان بزرگ کشور شود. هم‌چنین در کنار او مهرداد طهماسبی باتجربه و خطیر جوان را هم داریم.

وی درباره چیدمان داوری گفت: من به دنبال این هستم که فضایی درست شود که رویکرد ما این گونه نباشد که با جنجال، عملکرد داوری را تحت تاثیر قرار دهد. من برای این کار و فلسفه، سعی می‌کنم به نوبه خودم کمک کنم. کرمانشاهی داور دیدار فرداست و من در این سال‌ها دیده‌ام که او همیشه عدالت را رعایت کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز