خبرگزاری کار ایران

استقلال و پرسپولیس قوی باشند تیم ملی موفق است

علی انصاریان:پرسپولیس برای پنجمین بار و استقلال فکری پتانسیل قهرمانی دارند/حیف است پرسپولیس قهرمان آسیا نشود

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۹۴۶

بازیکن سابق سرخابی های پایتخت ابراز امیدواری می‌کند استقلال و پرسپولیس فصل خوبی را در پیش داشته باشند

علی انصاریان، بازیکن سابق سرخابی های پایتخت ابراز امیدواری می‌کند استقلال و پرسپولیس فصل خوبی را در پیش داشته باشند تا تیم ملی هم در مسیر منتهی به جام جهانی قطر شرایط خوبی داشته باشد. مشروح گفتگوی انصاریان با ایلنا را می‌خوانید:

فوتبال را پیگیری می‌کنید؟

بیشتر به دلیل اینکه سر ضبط فیلم هستم وقت نمی‌کنم بازیها را دنبال کنم اما بازی تیم ملی را مقابل بوسنی دیدم و به نظرم آنها نتایج خوبی را کسب کردند.

 پرسپولیس در اولین گام مقابل سایپا به تساوی رسید اما استقلال مس رفسنجان را شکست داد. شرایط دو تیم را بعد از نتایجی که در هفته اول کسب کردند چطور می‌بینی؟

به نظرم پرسپولیس مقابل سایپا بدشانس بود. دروازه‌بان تیم حریف موقعیت‌های زیادی را از پرسپولیس گرفت اما استقلال در دیدار مقابل مس رفسنجان توانست از موقعیت‌هایش به بهترین شکل استفاده کند و یک پیروزی باارزش را کسب کند. پیروزی در اولین گام به سود تیم‌ها است زیرا تیمی که بتواند در بازی‌های اول به پیروزی برسد شانس قهرمانی‌اش بیشتر از سایر تیم‌ها است.

 محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شده است. به نظرت می‌تواند در این تیم موفق شود؟

در آن سالی که من در استقلال حضور داشتم محمود فکری کاپیتان استقلال بود. او در آن سال خیلی به من کمک کرد و از او تشکر می‌کنم. امیدوارم آنها هم بتوانند سال خوبی را پشت‌سر بگذارند زیرا هر وقت دو تیم استقلال و پرسپولیس قوی باشند هم تیم ملی موفق است و هم نشاط در جامعه وجود دارد.

 به نظرت چه تیمی امسال می‌تواند قهرمان شود؟

لیگ فوتبال ایران یک ماراتن است و از الان هم در مورد قهرمانی نباید صحبت کرد. هم پرسپولیس می‌تواند برای پنجمین بار روی سکو برود و هم استقلال با فکری پتانسیل قهرمانی را دارد.

 نظرت در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس چیست؟

به هر حال آنها حق دارند که نگران باشند زیرا این تیم نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان است و باید حمایت کامل شود. باید کاری کنیم که یحیی تمرکزش را از دست ندهد؛ حیف است تیمی که در سه سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده این بار هم آن را از دست بدهد.

قصد ندارید به فوتبال بازگردید؟

به هر حال من سالها در فوتبال ایران بازی کرده‌ام و خودم را بخشی از خانواده فوتبال می‌دانم اما فعلا مشغول بازی در فیلم و سریال هستم. شاید روزی دوباره و این بار به عنوان مربیگری به فوتبال بازگردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز