خبرگزاری کار ایران

از ۳ یا ۴ نسل از بازیکنان استقلال در این تیم مربیگری می‌کنند

سیدصالحی: بردهای اول فصل در پایان لیگ حکم طلا را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۸۷۲

پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید جای وریا غفوری و امیرارسلان مطهری در تیم ملی خالی است.

به گزارش ایلنا، مهدی سیدصالحی پیشکسوت استقلال تهران می‌گوید جای وریا غفوری و امیرارسلان مطهری در تیم ملی خالی است. مومنی ضمن تمجید از عملکرد تیم فرکی در بازی مقابل مس رفسنجان برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت کرد. مشروح گفتگوی  سیدصالحی را در ادامه می‌خوانید:

بازی استقلال و مس چطور بود؟

مس تیم خیلی خوب، جنگنده و قدرتمندی بود. پر از مهره‌های هجومی بود که البته در بحث دفاعی هرگز نتوانستند راحت به ۱۸ قدم استقلال نفوذ کنند. این خیلی امیدوارمان کرد که استقلال روی دفاع فکر کرده است. 

بردهای اول فصل در پایان لیگ حکم طلا را پیدا می‌کند. برعکس هر تیمی در ابتدای راه بد نتیجه بگیرد در ادامه هر قدر تلاش کند نمی‌تواند جای خالی آن امتیازات را پر کند. 

می‌توانید به این استقلال امیدوار باشیم؟

البته هنوز زود است که بخواهیم درباره تیم‌های مختلف از جمله استقلال نظر بدهیم ولی کادر فنی استقلال از افرادی تشکیل شده که هر یک کوله‌باری از تجربه در عرصه بازی و مربیگری در استقلال را به دوش می‌کشند و این کمک می‌کند تیم با لغزش کمتری رو به جلو حرکت کند. یکی از مهم‌ترین مسائل در هر تیمی داشتن کادر فنی قابل اطمینان و اعتناست. در این کادر تلفیقی از جوانی، جسارت و تجربه قدیمی‌ترها را می‌توان دید. تقریباً از ۳ یا ۴ نسل از بازیکنان استقلال در این تیم مربیگری می‌کنند که این می‌تواند تجربیات ۴ نسل را در هم بیامیزد. 

جدایی برخی بازیکنان به تیم ضربه‌ای نمی‌زند؟

قطعاً محمود فکری می‌داند چه کار می‌کند. کسی که پیش از شروع رقابت‌ها بگوید هیچ بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن را نمی‌پذیرد یعنی خودش را آماده کرده با هرچه در اختیار دارد برای استقلال افتخار بیافریند. اینکه فکری به نفرات جدید فهماند بدون آنها هم توانایی کسب پیروزی را دارد. از طرفی به بازیکنان قبلی هم این اعتماد به‌نفس را داد که با حضور نفرات جدید جایگاه خودشان را دارند.

جای غفوری و مطهری در تیم ملی خالی نیست؟

واقعا از این دو بازیکن آماده‌تر نداریم. اسکوچیچ باید غفوری و مطهری را به تیم ملی دعوت کند؛ این حق آنهاست. این دو بازیکن فصل پیش در تمامی مسابقات بهترین عملکرد را داشتند و عدم حضورشان کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد. به هر شکل امیدوارم که آنها هم در مسیر رسیدن به جام جهانی بتوانند به تیم ملی کمک کنند. 

بازی ایران و بوسنی چطور بود؟

 اسکوچیچ مربی باهوشی است. تیم تحت نظر او در این مسابقه عملکرد مناسبی داشت. بعضی می‌گویند که بوسنی ضعیف بود اما اگر به بازی دقت می‌کردند متوجه می‌شدند که آنها هم حریف دست و پا بسته‌ای نبودند. این بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا محک خوردن بازیکنان را ببینیم و امیدوارم که تیم ملی با اسکوچیچ هم جام جهانی را تجربه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز