خبرگزاری کار ایران

یک مستند جنجالی درباره داوری؛ بازیکنان در زمین چه می‌گویند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۷۵۵

یوفا قصد دارد با انتشار مستندی درباره داوران و مکالمات صورت گرفته در جریان بازی، فوتبالی‌ها را در جریان موضوع جالبی قرار دهد.

به گزارش ایلنا، سال‌ها بود که کارشناسان و طرفداران به دنبال آن بودند که اطلاعات بیشتری از داوران داشته باشند؛ اینکه آنها به بازیکنان یا به یکدیگر چه می‌گویند. اخیراً هم برای افراد جذاب شده که ببینند در اتاق VAR چه می‌گذرد. از هفته آینده، این درخواست برآورده خواهد شد. یوفا قصد دارد مستندی چهارقسمتی را پخش کند که در آن صحبت‌های داوران به شکلی بی‌سابقه منتشر می‌شود. این حرف‌ها از طریق میکروفن‌های آنها ضبط شده است. 

در این مستند که «مرد میانی» نام دارد، می‌توان دید که بیورن کوییپرس، داور هلندی به لیونل مسی در جریان بازی رفت بارسلونا مقابل لیورپول در دو فصل قبل لیگ قهرمانان چه می‌گوید. در این بازی، بارسلونا سه بر صفر جلو است و کوییپرس از مسی می‌خواهد که دست از وقت‌کشی بردارد: «مسی، بی‌خیال، کمی احترام نشان بده!» او به لوگوی «احترام» روی پیراهنش اشاره کرده و سپس می‌گوید: «تو همیشه این کارها را می‌کنی. بی‌خیال!»

در این مستند زندگی 16 داور برجسته یوفا در 18 ماه، از فوریه 2019 تا آگوست 2020 به تصویر کشیده می‌شود. این داوران اهل 11 کشور هستند. همچنین صحبت‌های کمک داور ویدئویی با جونیت چاکر، داور بازی منچستر سیتی و تاتنهام هم پخش خواهد شد. در آن بازی، رحیم استرلینگ گلی دیرهنگام زد که سیتی را به مرحله نیمه‌نهایی می‌برد اما این گل به دلیل آفساید بودن مردود اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز