خبرگزاری کار ایران

امتیاز اروند به خیبر واگذار نمی‌شود

خبر امیدوارکننده برای رشت؛ داماش در لیگ یک می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۱۹۳

با شرایط جدیدی که شکل گرفته، امتیاز کارون اروند خرمشهر به خیبر خرم‌آباد واگذار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در شرایطی که به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی باشگاه داماش گیلان، امتیاز لیگ دسته اولی این تیم بار دیگر به کارون اروند خرمشهر واگذار شده بود، اکنون اتفاقاتی رقم خورده که می‌تواند گیلانی‌ها را امیدوار به بازگشت به لیگ دسته اول کند.

فصل گذشته و با توجه به اتفاقات پیش آمده در پلی‌اف لیگ دسته دوم بین دو تیم داماش گیلان و نیروی زمینی تهران، در نهایت اقداماتی صورت گرفت که نماینده گیلان بعد از ناداوری صورت گرفته در آن بازی، شانس حضور در لیگ دسته اول را به دست بیاورد. در نهایت مقرر شد امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر به داماش گیلان واگذار شود. با این حال با پایان فصل مدیران داماش گیلان موفق نشدند منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات مدنظر کارون اروند را فراهم سازند. موضوعی که باعث شد در پایان فصل، کارون اروند خواهان بازپس‌گیری امتیاز خود و واگذاری آن اینبار به خیبر خرم آباد شود. خیبر هم که مسوولان فدراسیون را هم‌پای خود می‌دید به دریافت این امتیاز امیدوارتر شدند.

از سوی دیگر مسوولان استانی و مدیران گیلان نیز با فشارهای صورت گرفته از سوی هواداران داماش به دنبال پرداخت مطالبات و دریافت قطعی امتیاز داماش برای لیگ دسته اول هستند. موضوعی که بعد از عدم تمایل مدیران کارون اروند خرمشهر برای واگذاری امتیاز این تیم به داماش گیلان و مذاکراتی که با خیبر خرم آباد داشتند، باعث ناامیدی بین داماشی‌ها شده بود.

اکنون اما خبر می‌رسد باشگاه خیبر خرم آباد نیز تاکنون نتوانسته نسبت به پرداخت ۲/۵ میلیارد به مدیران کارون اروند و همچنین ۵ میلیارد مدنظر برای پرداخت مطالبات به فدراسیون فوتبال موفق عمل کنند. مساله‌ای که باعث شده تا کارونی‌ها از واگذاری امتیاز به خیبر هم عقب نشینی کنند. از سوی دیگر گفته می‌شود حسب دستور صادر شده، باشگاه کارون اروند یا باید با تامین منابع مالی و اسپانسری در فصل آینده با امتیاز خود در لیگ دسته اول حضور یابند و یا اینکه امتیاز خود را به داماش گیلان واگذار کنند.

در این زمینه اخبار تکمیلی تا پایان وقت اداری فردا به طور رسمی اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز