خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: کار سختی داریم چون قلعه‌نویی سپاهان را کاملا می‌شناسد/ هدایت سپاهان برایم استرس دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۶۷۱

سرمربی سپاهان در مورد شرایط تیمش در آستانه بازی با گل گهر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: به این دلیل که تغییرات زیادی از لحاظ بازیکن نداشتیم، کارمان سخت‌تر است چراکه قلعه نویی دو سال مربی تیم ما بود و اغلب این بازیکنان را خودش جذب کرده و خیلی خوب تیم ما را می‌شناسند که این کار ما را سخت می‌کند. تیم گل گهر بازیکنان زیادی را جذب کرده و تیم باکیفیت‌تری نسبت به سال گذشته شده و با مدیریت قلعه نویی شرایط بهتری نسبت به سال قبل دارد. بازی سختی داریم و باید تلاش کنیم تا حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

او درباره غایبان سپاهان گفت: دو بازیکن ما مشکل دارند. یکی محبی است که جراحی کوچکی روی زانویش کرده است. با این که او می‌تواند به ما کمک کند اما ترجیح دادم تا این بازیکن به شرایط ایده‌آل‌تری برسد. گولسیانی را هم نداریم چراکه یک کشیدگی در پایش دارد.

سرمربی سپاهان در خصوص اولین تجربه مربی‌گریش در لیگ برتر هم گفت: اگر بخواهم واقعیتش را بگویم، این تجربه مقداری استرس دارد چرا که مسئولیت سنگینی است. شاید اگر از تیم‌های پایین‌تری شروع کرده بودم، وضعیت بهتر بود. پایین‌تر نه از لحاظ تیم ضعیف‌تر بلکه جایی بودم که هوادار کمتری داشت و انتظارات کمتری در آن‌جا بود. اینگونه راحت‌تر می‌توانستم کار کنم ولی مسئولیت سنگینی قبول کرده‌ام و موظف هستم با تمام وجودم در خدمت تیمم باشم و سعی کنم بهترین تصمیمات را بگیرم.

او در پایان گفت: امیدوارم کمتر اشتباه کنم. واقعیت این است که استرس وجود دارد ولی سعی می‌کنم بهتر عمل کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز