خبرگزاری کار ایران

نکونام: بازیکنان مدنظرمان جذب و تمدید قرارداد شدند/ تقابل با ذوب آهن تقابل لالیگا و سری آ نیست

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۴۴۲

سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از اولین بازی تیمش درباره شرایط تیمش توضیحاتی ارائه کرد

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم فولاد  پیش از دیدار با ذوب آهن  و هفته اول لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت:

او  درباره شروع لیگ بیستم توضیحاتی ارائه کرد: شروع لیگ هست و شناخت کافی از تیم ها وجود ندارد و ما سعی کردیم نسبت به شرایط تیم خودمان جلو برویم و بازیکنانی را که جذب کردیم، سعی می کنیم با بازیکنانی که فصل پیش زحمت کشیدند هماهنگ کنیم و آماده شویم. با توجه به اینکه سعی کردیم تمرینات خوب و اردوی خوبی را پشت سر بگذاریم، جا دارد از آقای آذری تشکر ویژه کنم، واقعا در نقل و انتقالات زحمات زیادی کشیدند و وقت گذاشتند و مذاکرات خوبی با بازیکنان مدنظر ما انجام دادند. ما نیز برنامه های خاصی داشتیم و طبق بودجه‌ای که داشتیم جلو رفتیم و از آقای آذری و هیئت مدیره و همکارانم تشکر ویژه می کنم و توانستیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم و یا نگه داریم و امیدواریم بتوانیم رقابت های خوبی را پشت سر بگذاریم و برای مردم خوزستان افتخارآفرینی کنیم.

نکونام درباره حضور مربیان جوان در لیگ برتر مانند مهدی رحمتی، رحمان رضایی و دیگران ادامه داد:تمام آنها دوستان من هستند، با هم هم‌دوره بودیم و با یکدیگر بازی کردیم، امیدوارم موفق باشند زیرا فوتبال روز دنیا از مربیان جوان خوب رقابت می‌کنند و بعضی مواقع سبقت هم گرفته اند و امیدوارم نه تنها در لیگ برتر، در لیگ یک هم مربیان خوبی داریم و امیدوارم موفق باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز