خبرگزاری کار ایران

ذوب آهن - فولاد؛ تقابل مکتب فوتبال ایتالیا و اسپانیا

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۸۲۲

یکی از تقابل های حساس هفته نخست لیگ برتر بازی فولاد و ذوب آهن است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دور بیستم لیگ برتر فوتبال در آستانه شروع است و تا حدود 48 ساعت دیگر شاهد اولین هفته مسابقات خواهیم بود و تقابل های جذابی را هم در همین ایستگاه نخست در پیش داریم.

یکی از این تقابل ها میان ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان خواهد بود که در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و تقابل رحمان رضایی و جواد نکونام مقابل هم از نکات جذاب دیدار است.

جواد نکونام به عنوان سمبل و نماد فوتبال اسپانیا در ایران شناخته می‌شود و به واسطه یک دوره 6 ساله حضور در اوساسونا و یک دوره یک ساله پس از آن بازگشت به این تیم، سبک مربیگری وی را برگرفته از آموخته‌هایش در لالیگا در نظر می‌گیرند.

از سوی دیگر رحمان رضایی هم کار خودش را از این فصل روی نیمکت ذوب آهن شروع کرده و او هم که با 7 سال سابقه حضور در سری آ ایتالیا و حضور در تیم‌هایی مثل پروجا، مسینا و لیورنو به نوعی نماینده فوتبال ایتالیا در ایران است و خودش هم سبک مربیگری‌اش را برگرفته از  فوتبال این کشور می‌داند و مدل فوتبال مورد علاقه‌اش شبیه به فوتبال ایتالیایست.

تقابل این دو تیم با سرمربیان جوانشان با توجه به نکات عنوان شده می‌تواند از اتفاقات جالب هفته نخست لیگ برتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز