خبرگزاری کار ایران

پشت پرده ماجرای اختلاف سیدحسین حسینی و پزشکان استقلال

asdasd
کد خبر : ۹۹۰۱۲۹

سنگربان تیم استقلال تهران در خلاف آنچه در فضای مجازی مطرح کرده بسیار مایل بود تا در دیدار برابر پاختاکور ازبکستان به میدان برود؛ آن هم فقط برای در دست داشتن بازوبند کاپیتانی!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در چند روز اخیر سوژه داغ هواداران آبی و همچنین رسانه‌ها بود بالاخره بعد از مدت‌ها سکوت خودش را در خصوص اتفاقات دیدار مقابل پاختاکور و آسیب دیدگی‌اش در این بازی شکست.

حسینی در این پست اینستاگرامی مدعی شده که پیش از بازی دچار آسیب‌دیدگی بوده و با تجویز پزشکان و زدن شش آمپول در دنده‌اش در این دیدار بازی کرده و حتی در بخشی از صحبت‌هایش مدعی شده قرار بوده در صورت پیروزی استقلال در آن دیدار کادر پزشکی وقت آبی‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کند که این بازیکن با وجود آسیب‌دیدگی به میدان رفته است.

حالا بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از اتفاقات آن بازی و درگیری‌هایی که حتی در فرودگاه دوحه قطر پیش آمده و منجر به جدایی دکتر نوروزی و دکتر ستوده از مجموعه آبی‌ها شد پیگیری‌های خبرنگار ایلنا نشان می‌دهد آنقدرها که حسینی در این پست اینستاگرامی مطالبی را عنوان کرده درست نیست.

ظاهرا دروازه‌بان جوان استقلال خیلی تمایل به حضور در این دیدار آن هم به واسطه اینکه در نبود وریا غفوری بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست، داشته است و به همین دلیل با اصرار به تیم پزشکی خواهان حضور در آن دیدار می‌شود.

حسینی در نیمه اول چندین واکنش خوب را داشت و در بین دو نیمه باز هم کادر پزشکی از وی می‌خواهد اگر  آسیب‌دیدگی دارد اعلام کنند اما باز هم دروازه‌بان آبی‌ها اصرار به حضور در میدان دارد اما پس از اینکه در جریان گل پاختاکور اشتباه تاثیرگذاری داشت اعلام کرد با وجود آسیب دیدگی به میدان رفته است اما شواهد نشان می‌دهد گلی که حسینی در این بازی خورد از یک سمت دیگر بوده و ربطی به آسیب دیدگی وی نداشته است.

با وجود همه این تفاسیر کادر پزشکی استقلال بعد از نزدیک به 25 سال حضور در این تیم به خاطر اختلافات و دلخوری‌های موجود در این تیم جدا شدند و به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در این خصوص ضرر زیادی را خواهد کرد.

ویدیو دو گلی که حسینی دریافت کرده را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز