خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار شاکله اصلی تیم در نقل و انتقالات حفظ شد

میثم بائو: کریمی تمدید می‌کرد استقلال بهترین تیم ایران بود/ حضور نادری اتفاق خوبی برای تیم و کادرفنی است

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۲۶۴

هافبک سابق آبی ها قصد دارد به زودی به تمرین استقلال برود و دیداری با سرمربی جدید آ‌بی‌ها داشته باشد.

به گزارش ایلنا،میثم بائو هافبک سابق استقلال می‌گوید تعویق بازی‌ها اتفاق خوبی بود که در این برهه برای استقلال افتاد زیرا باعث می‌شود آنها بتوانند هماهنگی بیشتری را با یکدیگر پیدا کنند بائو قصد دارد به زودی به تمرین استقلال برود و دیداری با سرمربی جدید آ‌بی‌ها داشته باشد.

در خصوص شرایط استقلال صحبت کنید؟

این بهترین اتفاق برای استقلال است زیرا که هواداران خیلی نگران اتفاقاتی بودند که در چند سال گذشته برای تیم اتفاق افتاده بود در چند سال اخیر اکثر بازیکنان کلیدی این تیم در نقل و انتقالات جدا شده بودند و این بزرگترین ضربه را به استقلال زده بود. خدا را شکر که امسال این اتفاق نیفتاد و برای اولین بار در سال‌های اخیر شاکله تیم تقریباً حفظ شد.

شیخ دیاباته و میلیچ هم به ایران بازگشتند؟

با آ‌مدن شیخ دیاباته ومیلیچ شرایط بازی تیم در فصل آینده بهتر خواهد شد. استقلال اگر می توانست علی کریمی را برای ماندن مجاب کند و این بازیکن در خدمت استقلال باقی می ماند تیم استقلال از نظر مهره بهترین تیم ایران را در اختیار داشت

مسابقات لیگ هم شاید دوباره به تعویق بیافتد؟

برای استقلالی که تمریناتش دیرتر از سایر تیم‌ها شروع شد اتفاق خوبی است آنها می‌توانند چند روز بیشتر تمرینات تاکتیکی‌شان را ادامه دهند تا هماهنگ‌تر شوند. البته تا جایی که من شنیدم ستاد کرونا تصمیم به تعویق بازی‌ها گرفته است.

محمد نادری هم جذب استقلال شد آیا این انتقال به نفع استقلال است؟

قطعا که نادری می‌تواند به تیم کمک کند او قابلیت بازی در چند پست را دارد و این برای  کادر فنی اتفاق خوبی است 

چه تیم‌هایی امسال مدعی قهرمانی هستند؟

بازی‌ها هنوز شروع نشده که بتوانیم معیار تیم‌ها را سنجش کنیم اما من فکر می‌کنم همچون سال‌های گذشته چند تیم در فوتبال ایران هستند که همیشه مدعی قهرمانی هستند که همان طور که گفتم شرایط استقلال از همه تیم‌ها بهتر است.

با فکری صحبتی نداشتید؟

شاید در چند وقت اخیر سری به تمرینات استقلال بزنم و با فکری دیدار کنم من با ایشان هم بازی بودم و خاطرات خوبی از حضورمان در استقلال داریم.

آیا کادر فنی‌اش می‌تواند به وی کمک کند؟

بهترین اتفاق ممکن حضور این همه استقلالی در جمع آبی‌ها بود همه این اعضای کادر فنی سابقه حضور چند ساله در تیم دارند و می‌توانند حاشیه‌ها را جمع کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز