خبرگزاری کار ایران

رقابت سپاهان و استقلال برای جذب میری؛ مصلح یا زکی پور راهی سیرجان می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۴۴۲

باشگاه گل گهر سیرجان در نظر دارد تا محمد میری را معاوضه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه گل گهر با شروع فصل نقل و انتقالات فعالیت خوبی را از خود نشان داد. آنها ابتدا امیر قلعه نویی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر را در اختیار گرفتند. بعد از آن این باشگاه  محمد میری ستاره نساجی قائم‌شهر که در اواخر فصل با دو ضربه تماشایی موفق شد دروازه استقلال و سپاهان را باز کند تا نامی برای خود دست و پا کند به خدمت گرفت اما در هفته اخیر میری تصمیم گرفت سیرجانی‌‌ها را ترک کند.

استقلالی‌ها که نتوانستند هافبک ملی پوش خود یعنی علی کریمی را حفظ کنند در نظر دارند که میری را به خدمت بگیرند. میری فصل گذشته شاگرد محمود فکری سرمربی کنونی استقلال نیز بود. سپاهان نیز برای تقویت خط میانی خود به دنبال آن است تا این هافبک شوت زن را به خدمت بگیرد.

گل گهری‌ها حاضر نیستید میری را ساده از دست بدهند. قلعه نویی در نظر دارد تا سمت چپ دفاع خود را تقویت کند. از این رو او خواسته شایان مصلح مدافع چپ سپاهان که فصل پیش سرمربی او بود را به سیرجان بیاورد. گل‌گهری‌ها تنها به شرطی راضی به پیوستن میری به سپاهان می‌شوند که مصلح راهی سیرجان شود. اما با وجود جدایی سعید آقایی، سپاهان ترکمان و مصلح را تنها به عنوان مدافع چپ در اختیار دارد و به نظر می‌رسد زردپوشان راضی به جدایی مصلح نباشند.

از طرفی گل گهری‌‌ها به جذب زکی پور نیز دل بستند و به نظر می‌رسد با توجه به حضور میلیچ و همچنین پیوستن محمد نادری به استقلال و ترافیک ایجاد شده در سمت چپ خط دفاعی استقلال، آبی پوشان با معاوضه میری و زکی پور موافقت کنند.

لیست ۷ خرید لیگ برتری استقلال پر شده است به همین خاطر آبی پوشان در نظر دارند تا متین کریم زاده را از لیست خود خارج کنند تا مشکلی برای جذب محمد میری نداشته باشند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز