خبرگزاری کار ایران

دیاباته: اصلا رسول پناه را نمی‌شناسم/ هیچ وقت به رفتن به پرسپولیس فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۹۸۸۰۷۵

مهاجم فرانسوی استقلال نسبت به شایعه پرسپولیسی شدنش واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، از زمانی که شیخ دیاباته ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد خبرهای متعددی درباره جدایی‌اش از استقلال به گوش خورد. این خبرها نشأت‌گرفته از بدقولی‌های مکرر باشگاه استقلال بود که دست این بازیکن را باز می‌گذاشت تا از بند جدایی در صورت خلف‌وعده باشگاه استقلال استفاده کند و با تیم دیگری قرارداد ببندد. در همین اثنا که شیخ در فرانسه حضور داشت و استقلالی‌ها روزشماری می‌کردند تا این بازیکن به تهران بازگردد و در تمرینات حضور یابد، ادعایی از سوی رسول‌پناه مدیر باشگاه پرسپولیس شایعات تازه‌ای را درباره این بازیکن به وجود آورد. رسول‌پناه در نطقی عجیب اعلام کرد شیخ دیاباته با او تماس گرفته و خواستار حضور در پرسپولیس شده است! این خبر به‌حدی عجیب بود که صدای هواداران استقلال را در فضای مجازی درآورده بود و آنها را در وضعیتی از شک و دودلی نسبت به ماهیت شیخ دیاباته قرار داد؛ بازیکنی که در بدو ورود به تهران به‌رغم خستگی، نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد. شیخ که با استقبال مسئولان باشگاه استقلال مواجه شده بود وقتی با سؤالی درباره ماجرای رسول‌پناه مواجه شد با تعجب گفت: «من اصلاً این آقا را نمی‌شناسم و نمی‌دانم چرا چنین ادعایی کرده است. من استقلالی هستم و خودم را متعهد به استقلال می‌دانم و به تعهدی که دادم پایبندم. باشگاه استقلال و هوادارانش را دوست دارم و هیچ‌وقت با پرسپولیس مذاکره نمی‌کنم.» دیاباته حتی به حساسیت‌هایی که میان دو باشگاه وجود دارد نیز اشاره کرده و گفته: «من می‌دانم هواداران استقلال هرگز دوست ندارند بازیکنی از تیم‌شان به تیم رقیب برود، برای همین اصلاً به این موضوع فکر هم نکرده‌ام چه رسد به اینکه بخواهم مذاکره‌ای انجام دهم.»

 

امید به شیخ

شیخ دیاباته حالا امیدار است با درخشش در ترکیب استقلال آقای گلی دوباره لیگ بیستم را به چنگ آورد. او که در صفحات مجازی بشدت مورد توجه است و یکی از چهره‌های محبوب استقلال به‌شمار می‌رود از زمان بازگشت به تمرینات استقلال و دیدار با محمود فکری بشدت مورد توجه قرار گرفته و استقلالی‌ها انتظار می‌کشند شیخ بعد از انجام آزمایش‌های ضروری به‌سرعت به مجموعه تیم ملحق شود. با توجه به اینکه مهدی قایدی نیز در استقلال حضور دارد و ارسلان مطهری هم از ترکیب استقلال جدا نشده و شیخ نیز پایبندی خاصی به قراردادش با استقلال دارد، پیش‌بینی می‌شود استقلال به یکی از قدرت‌های هجومی لیگ بیستم بدل شود. حضور توأمان این 3 بازیکن در کنار خریدهای جدید، استقلال را به یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ بدل خواهد کرد، البته به شرط آنکه مدیران باشگاه استقلال نیز در تأمین اعتبارات مالی اقدام‌هایی اساسی انجام دهند تا میان بازیکنان تفرقه ایجاد نشود. اگر مدیران باشگاه استقلال در پرداخت‌های خود بی‌نقص عمل کنند این تیم با ترکیبی که دارد می‌تواند به یکی از بهترین‌های لیگ بیستم تبدیل شود. دیاباته خود یکی از بازیکنانی است که باشگاه استقلال باید به‌لحاظ مالی توجه ویژه‌ای به او بکند و اجازه ندهد آب توی دلش تکان بخورد.

 

لزوم حرفه‌ای‌گری در مقابل دیاباته

باشگاه استقلال در مواجهه با بازیکنان خارجی خود باید قدری حرفه‌ای‌تر عمل کند تا بازیکنانی همچون دیاباته رغبت بیشتری برای ماندن در این باشگاه داشته باشند. اخیراً هنگام استقبال از دیاباته در فرودگاه اتفاقی افتاد که در شأن باشگاه استقلال نبود. گرچه دیاباته این موضوع را هرگز رسانه‌ای نکرد اما خبر رسید این بازیکن خودش مجبور شده مبلغی را برای تمدید ویزای کارش در ایران هزینه کند. این اقدام در شرایطی که 3 تن از مسئولان باشگاه استقلال برای استقبال از شیخ به فرودگاه رفته بودند در منزلت باشگاه استقلال نیست و جا دارد مسئولان این باشگاه قبل از انجام اینگونه مراسم به همه جوانب آن بیندیشند و با اطلاعات بیشتری راهی فرودگاه شوند تا خود بازیکن ناچار به پرداخت مبلغی برای تمدید ویزای کار خود نشود. به هر حال این موضوعی بود که در بدو ورود قدری دیاباته را ناراحت کرد اما بازیکن مالیایی‌الاصل استقلال هرگز در این باره حرفی به میان نیاورد تا احیاناً حاشیه‌ای ایجاد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز