خبرگزاری کار ایران

امیری:امیدوارم سازمان لیگ بازی ها را در موعد مقرر برگزار کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۹۷۱

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: امروز نشستی را با سرمربی تیم برگزار کردیم و قرار است تا چند روز دیگر 2-3 بازیکن به تیم ما اضافه شوند.

به گزارش ایلنا،علی امیری در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: از مدت‌ها پیش تمرینات تیم به صورت منظم برگزار و اردوی خوبی هم در کیش انجام شده است. امروز هم نشست خوبی با فاضلی داشتیم تا نقاط ضعف و قوت نساجی را بررسی کنیم.

وی افزود: طبق صحبت هایی که صورت گرفته تا چند روز دیگر 2-3 بازیکن به تیم ما اضافه خواهد شد. امیدوارم بازی های لیگ برتر هر چه سریعتر شروع شود تا تیم هایی که تمرینات خود را به موقع شروع کردند ضرر نکنند و در این بین شائبه هم پیش نیاید. این اولین بار نیست که سازمان لیگ در شرایط کرونا بازی ها را برگزار می کند و آنها تجربه این کار را در 10 بازی فصل گذشته دارند.

مدیرعامل باشگاه نساجی تصریح کرد: با درایتی که از مسئولان سازمان لیگ و آقای مهدی سراغ دارم امیدوارم بازی ها طبق برنامه اعلامی برگزار شود. امیدوارم در بازی اول مقابل آلومینیوم نتیجه خوبی کسب کنیم تا دل مردم شاد شود. از هیمنجا این نوید را به مردم مازندران می دهم نساجی تیم خوبی برای لیگ بیستم خواهد بود و با درایت فاضلی نوید یک تیم خوب را خواهم داد.ما توانستیم امسال با قیمت‌های گزاف در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کنیم، کلیه بازیکنان هم با نظر کادر فنی و سرمربی تیم ما جذب شدند.

امیری در خصوص ورزشگاه وطنی گفت: جا دارد از استاندار و آقای رنگرز تشکر کنم که استادیوم را ترمیم کردند و  موقتا به بازی ها رساندند. امیدوارم از نیم فصل شاهد چمن طبیعی در ورزشگاه وطنی باشیم. قرار است کشت چمن در یک استادیوم دیگر انجام شود و رُل آن به ورزشگاه وطنی منتقل شود.تاکید می کنم ورزشگاه وطنی خانه نساجی است و حضور هواداران در این استادیوم باعث دلگرمی کادر فنی و بازیکنان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز