خبرگزاری کار ایران

با منصوریان روزهای خوبی را پیش روی تیم می‌بینم

تیموری: امسال ما و هواداران به کمتر از قهرمانی لیگ راضی نمی‌شویم/ پیشنهادات خوبی داشتم ولی در تراکتور راحت بودم و تصمیم گرفتم بمانم

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۱۶

مدافع تیم تراکتور در مورد شرایط خودش و این تیم در آستانه شروع فصل جدید صحبت کرد.

میثم تیموری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتور اظهار داشت: تمرینات خوب و فشرده‌ای را پشت سر می‌گذاریم و مرحله بدنسازی پیش از شروع فصل هم مرحله مهمی است و در کل شرایط و همه چیز خوب است و بازیکنان با انگیزه و اعتماد به نفس بالا حاضر می‌شوند. خدا را شکر تیم هم کامل شده و بازیکنان اضافه شدند تا با تمام نفرات در کنار هم تمرین کنیم و آماده شروع فصل جدید هستیم.

وی در مورد بازی تدارکاتی با سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی بود و مقابل یک حریف قدرتمند و محکم توانستیم خودمان را یک محک جدی بزنیم. در بازی‌های این چنینی نتیجه زیاد مهم نیست و مهم این است که کادرفنی به موارد مورد نظرش دست پیدا کند ولی اینکه توانستیم بازی را ببریم هم در کنار آن اتفاق خوبی بود.

مدافع چپ تراکتور در مورد کار کردن زیر نظر منصوریان خاطرنشان کرد: آقای منصوریان از مربیان خوب، بزرگ و کاربلد فوتبال ایران است و من پیش از این افتخار شاگردی ایشان را نداشتم ولی در این مدتی که به تیم اضافه شده و زیر نظر او تمرین می‌کنیم به خوبی توانسته همدلی و همبستگی در تیم ایجاد کند و این روحیه که همه برای تیم بجنگیم به خوبی در بین بچه‌ها جا افتاده است و منتظر شروع یک فصل خوب هستیم تا این بار برای قهرمانی لیگ تلاش کنیم و بتوانیم در پایان فصل جام به هواداران هدیه دهیم. من آینده خوبی با منصوریان پیش روی تیم می‌بینم.

وی در مورد نقل و انتقالات تراکتور هم عنوان کرد: بازیکنان خوب و مهمی را از دست دادیم و از جمع ما جدا شدند ولی این در فصل نقل و انتقالات طبیعی است و همیشه بعضی بازیکنان جدا می‌شوند و نفرات جدید می‌آیند. فکر می‌کنم به خوبی جای خالی بازیکنان جدا شده را با بازیکنان جدید پر کردیم و تراکتور تیم خوبی دارد.

تیموری در مورد شرایط فصل جدید تراکتور هم گفت: ما فصل قبل خدا را شکر به قهرمانی جام حذفی رسیدیم و این فصل هواداران به کمتر از قهرمانی لیگ راضی نمی‌شوند. هدف ما قهرمانی لیگ است و در کنار آن بازی سوپرجام را هم ببریم و جام آن را هم بالای سر ببریم و از سوی دیگر رقابت‌های آسیایی را هم در پیش داریم و در آنجا هم باید نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.

وی در مورد اینکه مدتی بحث جدایی او از تراکتور مطرح بود هم اظهار داشت:‌ بله پیشنهاداتی داشتم که هم پیشنهاد داخلی بود و هم پیشنهاد خارجی و شاید بعضاً از نظر مالی هم نسبت به تراکتور بهتر بود ولی تصمیم گرفتم در نهایت فصل آینده هم مثل یک سرباز در خدمت تراکتور و هوادارانش باشم. از حضور در تراکتور و شهر تبریز و کنار هواداران این تیم خوشحالم و اینجا راحت هستم و برای همین تصمیم بر این شد که بمانم.

مدافع تراکتور در پایان گفت: جا دارد به آقای علیپور مدیرعامل باشگاه هم تسلیت بگویم و امیدوارم خدا به ایشان و خانواده محترمشان صبر دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز