خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت پرونده مطالبات گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۹۳۸

باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالبات کالدرون توضیح داد.

به گزارش ایلنا، امیرعلی حسینی درباره آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش اظهار داشت: تصمیم باشگاه بر این قرار گرفت که پرونده اینیگو را با توجه به مطالبه‌ای که دارد از چرخه رسیدگی در دادگاه داوری ورزش خارج سازیم. به این ترتیب اقدامات برای رسیدگی به استیناف‌خواهی در CAS در مورد پرونده‌های آقایان کالدرون و خوآکین دنبال می‌شود.

وی درباره روند اقدام‌های انجام شده، ادامه داد: لوایح باشگاه پرسپولیس در مورد آقای کالدرون و دو دستیار ایشان توسط بخش بین‌الملل و حقوقی باشگاه، تنظیم و در تاریخ ۲۲ اَمرداد با رعایت موازین، ارسال شد که در نهایت بدون وارد شدن ایراد شکلی، از سوی دادگاه داوری ورزش پذیرفته و ثبت گردید.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مرحله بعدی باید برای پرونده‌ها داور انتخاب می‌شد. در نهایت از طرف دادگاه داوری ورزش اعلام شد که در صورت موافقت طرفین با توجه به تشابه پرونده‌ها، هر سه مورد توسط یک داور بررسی شود که مورد موافقت ما و آقای کالدرون و دستیاران ایشان بود. به این ترتیب، پس از واریز هزینه از سوی باشگاه پرسپولیس ، رییس دایره استیناف دادگاه داوری ورزش، داور پرونده را معرفی کرد که از سوی هیچ یک از طرفین ایرادی به وی وارد نشد. داور تعیین شده نیز، با پر کردن فرم‌ها، پرونده‌ها را پذیرفت.

البته در مرحله واریز هزینه‌های دادرسی، بنا بر تصمیم باشگاه قرار شد مطالبه حدود ۷۰ هزار دلاری آقای اینیگو با توجه به میزان آن و همچنین اسناد مالی باشگاه، خارج از پروسه CAS پرداخت شود.

به این ترتیب برای دو مورد دیگر هزینه‌ها پرداخت شد تا پرونده مذکور از دستور کار خارج شود. 

بر این اساس وکیل آقای اینیگو روز ۲۲مهر، نامه ای را ارسال کرد و خواهان آن شد که مطالبات موکلش تا ۲۲ آبان پرداخت شود و شماره حسابی را هم در این نامه معرفی نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز