خبرگزاری کار ایران

تکلیف علی کریمی و استقلال امروز مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۵۸۸

در نهایت امروز مشخص می‌شود علی کریمی فصل آینده هم پیراهن آبی را برتن خواهد داشت یا خیر.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نزدیک به دو ماه است که باشگاه استقلال تهران و طرفداران آن به دنبال تمدید قرارداد مهره کلیدی فصل گذشته این تیم هستند اما تا به امروز این اتفاق رنگ و بوی واقعیت به خود نگرفته است.

هافبک ۲۶ ساله تیم استقلال پس از پایان بازی مقابل تراکتور در فینال جام حذفی برای تمرینات آماده سازی پیش از سفر استقلالی‌ها به قطر غایب بود و مشخص شد تصمیم ندارد در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال بازی کند. او سرانجام با تاخیر به عنوان آخرین بازیکن به اردوی تیم ملحق شد و در آسیا هم خوش درخشید اما در پایان این مسابقات مجددا مشخص شد که قصد جدایی دارد.

کریمی که به همراه همبازیانش به تهران نیامد، ابتدا به ترکیه سفر کرد تا پیشنهاداتی که داشت را بررسی کند. او با بررسی پیشنهادات به جمع بندی نرسید تا مشخص شود یک قدم به استقلال نزدیک شده است و تصمیم دارد فصل بعدی در ایران به فعالیتش ادامه بدهد. کریمی بعد از ترکیه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد و ‌پس از آن هم به اصفهان سفر کرد.

طی این مدت باشگاه با نماینده این بازیکن در ارتباط بوده اما همانطور که همیشه گفته شده آنها منتظر پاسخ کریمی هستند. این بازیکن که به تازگی راهی تهران شده باید تصمیم نهایی را اعلام کند که به پیشنهاد همکاری سپاهان پاسخ مثبت بدهد یا استقلال. تلاش باشگاه استقلال طی این مدت برای بازگشت کریمی تداوم داشته است.

مهدی عبدیان به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه حتی پس از برکناری احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل مسئول مذاکره با علی کریمی بوده که با این بازیکن به توافقاتی هم دست پیدا کرده بود. از این رو شنیده می‌شود باشگاه استقلال تا نهایتا پایان امروز تکلیف کریمی را مشخص می‌کند. مذاکرات بین طرفین قرار است در آستانه کمتر از دو هفته مانده به شروع مسابقات لیگ بیستم مشخص کند که کریمی استقلالی می‌ماند یا خیر.

تا به امروز کریمی فرصت زیادی را برای حضور در تمرینات گروهی و آشنایی با تفکرات محمود فکری از دست داده است و از این رو باشگاه می‌خواهد هرچه سریعتر تکلیف این بازیکن را مشخص کند. در نهایت امروز مشخص می‌شود علی کریمی فصل آینده هم پیراهن آبی را برتن خواهد داشت یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز