خبرگزاری کار ایران

مربیگری استقلال مبارک حنیف باشد ولی راه من با او فرق می‌کند

بنگر: محمد نادری نمی‌خواست از پرسپولیس برود، او را نخواستند/ مقصر جدایی شجاع مدیرعاملی است که قرارداد آماتور با او بسته است

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۵۵۴

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس این روزها شرایط خوبی ندارد و در کنار جدایی بازیکنان مهم تیم، استعفای رسول پناه و نبود مدیرعامل بالای سر باشگاه باعث شده اوضاع برای این تیم و هوادارانش نگران کننده شود و از سویی صحبت‌هایی که مهدی رسول پناه، سرپرست سابق باشگاه در خصوص عده‌ای از اعضای این تیم انجام داده حاشیه‌هایی ایجاد کرده که می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند. در این راستا گفتگوی محسن بنگر، پیشکسوت پرسپولیس را با ایلنا می‌خوانید.

بنگر در خصوص شرایط کنونی پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم بزرگترین مشکل پرسپولیس در حال حاضر نداشتن مدیرعامل است و امیدوارم هرچه سریعتر مدیر جدید باشگاه منصوب شود و کارش را شروع کند چرا که تیم باید فصل جدید مسابقات را شروع کند و فینال لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و اگر بیش از این زمان را از دست بدهیم ممکن است پشیمانی به بار بیاورد. این موضوع از جدایی بازیکنان به نظرم اهمیت بیشتری دارد و امیدوارم هرچه زودتر به آن رسیدگی شود.

وی در مورد صحبت‌هایی که رسول پناه علیه چند عضو تیم پرسپولیس از جمله پیروانی و باقری انجام داد هم گفت: من صحبت‌های رسول پناه را ندیدم و تا زمانی که ندانم واقعاً چه حرف‌هایی زده نمی‌توانم در موردش قضاوتی کنم و فقط از اینور و آنور شینده‌ام که صحبت‌هایی علیه هم انجام دادند و نمی‌دانم محتوای آن چه بوده است. به هر حال رسول پناه دیگر از پرسپولیس رفته و بهتر است در موردش صحبت نکنیم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی شجاع خلیل زاده عنوان کرد: برای شجاع در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم. به هر حال این مسائل در فوتبال طبیعی است و شجاع پیشنهاد بهتری دریافت کرد و جدا شد و نباید به این خاطر زحماتی که در این سال‌ها کشیده فراموش کنیم. اگر بابت رفتن شجاع ناراحت هستیم باید از مدیرعاملی ناراحت باشیم که با او قرارداد را به شکل آماتور بست و جوری آن را تنظیم کرد که بشود به راحتی فسخ کرد و جدا شد.

بنگر در مورد جدایی محمد نادری و پیوستنش به استقلال هم گفت: محمد دوست صمیمی من است و از بازیکنان خوب و با اخلاق ایران است و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد. تا جایی که می‌دانم و شنیده‌ام نادری خودش نخواست جدا شود و ظاهراً او را نخواستند و به همین دلیل از پرسپولیس رفت.

وی در مورد اینکه جدایی این دو بازیکن در آستانه فینال آسیا به پرسپولیس ضربه می‌زند هم عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و از جدایی بازیکنانش ضربه نمی‌خورد. بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب شدند و الان هم که می‌گویند فهرست خرید تیم پر شده است به نظرم یحیی گل‌محمدی بهترین تصمیم را در مورد پر کردن جای خالی بازیکنان جدا شده خواهد گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه دوست قدیمی او حنیف عمران زاده به کادرفنی استقلال اضافه شده و آیا او برنامه‌ای برای مربیگری در پرسپولیس دارد یا نه هم توضیح داد: من نمی‌دانستم حنیف مربی استقلال شده و این موضوع را به او تبریک می‌گویم ولی هرکسی مسیر متفاوتی دارد و من 1.5 سال است که از مربیگری دور شده‌ام و در حال گذراندن دوره‌های حرفه‌ای هستم تا مدارکم را کامل کنم و بعد از آن با قدرت پا به عرصه مربیگری خواهم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز