خبرگزاری کار ایران

اولین ترکش دوران پساسعادتمند: کارگزار سابق از باشگاه طلبکار شد!

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۱۳۷

باشگاه استقلال تهران برای فسخ قرارداد با کارگزاری که در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند معرفی شده بود با مشکل مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال تهران برای فسخ قرارداد با کارگزاری که احمد سعادتمند از آن به عنوان انتخاب دقیق و قوت قلب برای هواداران نامبرده بود با مشکل مواجه شده است.

 

در ماه گذشته بود که شرکت «جهان فولاد متین»، کارگزار اسپانسری باشگاه استقلال که در چند نوبت مبالغ محدودی را به صورت پیش پرداخت به حساب باشگاه واریز کرده بود بعد از مدتی این پرداخت‌ها متوقف شد تا خبری از درآمدزایی 100 میلیارد تومانی نباشد.

در حالیکه قرار بود این همکاری بین طرفین به یک منبع درآمد موفق برای باشگاه تبدیل شود اما در تاریخ 27 شهریورماه احمد سعادتمند مدیرعامل وقت باشگاه استقلال طی نامه‌‌ای به کارگزار باشگاه یعنی شرکت جهان فولاد متین، اعلام کرد که به دلیل عدم رعایت تعهدات از سوی این شرکت، قرارداد منعقد شده فسخ می‌شود!

فسخ قراردادی که سعادتمند در نظر داشته به صورت نهایی صورت نگرفته است و این کارگزار همچنان با استقلال قرارداد دارد. در حالیکه پیش از معرفی جهان فولاد متین باشگاه استقلال با کارگزاری آریا برتر با چنین مشکلی مواجه شده بود، حال کارگزاری جهان فولاد متین حاضر به فسخ قرارداد نمی‌شود!

این مجموعه که قرار بود در فصل آینده رقمی نزدیک به 100 میلیارد تومان برای باشگاه درآمدزایی داشته باشد، تا به امروز تنها 7 میلیارد تومان به حساب باشگاه تزریق کرده که یکی از شروطش برای فسخ قرارداد بازپرداخت این مبلغ است!

مدیران باشگاه استقلال در نظر دارند با فسخ قرارداد همکاری با کارگزار جدیدی را آغاز کنند که در حال حاضر نزدیک به یک هفته به نتیجه نرسیده‌اند و اگر شرکت جهان فولاد متین حاضر به فسخ قرارداد نشود، آبی پوشان در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر بدون در اختیار داشتن منبع درآمد مشخص باید وارد رقابت‌ها شوند.

فسخ قرارداد با این کارگزاری در حالی دچار دردسر جدید برای استقلال تبدیل شده است که سعادتمند اطمینان داده بود هیچ مشکلی برای آغاز همکاری بین طرفین وجود نداشت.

در تاریخ 27 اردیبهشت ماه باشگاه استقلال نوشته بود:" این شرکت در بدو عقد قرارداد با تخصیص مبلغ 50 میلیارد ریال به صورت پیش پرداخت و تضمین مبلغ 50 میلیارد ریال ضمانت نامه حسن انجام تعهدات و برخورداری از ظرفیت‌های جدید درآمدزایی و ویژگی بارز حسن شهرت، به عنوان کارگزار شرکت فرهنگی ورزشی استقلال بعد از طی فرآیند یک ماهه و بررسی دقیق و تایید کلیه مفاد قرارداد از سوی وزارتخانه با رعایت تشریفات قانونی و همچنین مذاکرات به عمل آمده با شرکت های صلاحیت دار به عنوان مناسب ترین شرکت انتخاب و منجر به عقد قرارداد طرفین گردید. باتوجه به ویژگی های قرارداد مزبور و تیم قوی مدیریتی که این شرکت در خصوص کارگزاری شرکت استقلال تدارک دیده است، روزهای امیدوار کننده ای را به هواداران فهیم استقلال امید می دهیم. بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده، فیمابین کارگزار رسمی و باشگاه درآمد حاصله از این همکاری حداقل یک هزار میلیارد ریال طی یک فصل خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز