خبرگزاری کار ایران

محمدرضا ساکت: فعالیت مجموعه سپاهان باید در شأن و منزلت شرکت بزرگ فولاد مبارکه باشد/ فعالیت در توسعه مجموعه نقش جهان و سایر زیرساخت‌ها ادامه داد

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۸۳۰

مدیرعامل باشگاه سپاهان از فعالیت این مجموعه به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت فولاد مبارکه صحبت کرد.

محمدرضا ساکت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد باشگاه سپاهان و فعالیتش به عنوان زیر مجموعه فولاد مبارکه اظهار داشت: فولاد مبارکه به عنوان خط اول خودکفایی اقتصادی و صنعتی کشور و همچنین مرکز ثقل استانداردهای نوین مدیریتی در تولید و تعالی سازمانی و همچنین موفق‌ترین شرکت در عرصه تولید که بار سنگین خودکفایی کشور را دارد در ماموریت خودش به دوش می‌کشد با قوت و با استانداردهای بالا خودش را حرکت می‌دهد و سازمان‌ها و زیر مجموعه‌های آن هم مشخصاً  باید بتوانند در شأن و منزلت آنجا تلاش کنند و استانداردهای ویژه‌ای را که در هر حوزه‌ای می‌طلبد در خود داشته باشند.

وی افزود: فولاد مبارکه بر اساس مسئولیت اجتماعی خودش در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند و این سرمایه‌گذاری نه از نگاه تبلغاتی و بیلوردی و نه از نگاه معرفی خودش است بلکه در مباحث مختلفی با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی تلاش سازنده‌ای دارد و این تفکر به عنوان یک تفکر سازمانی و استراتژیک در آنجا مطرح است. حوزه ورزش هم این مسئولیت را دارد تا با استفاده از استعدادهای هر حوزه و پرورش آنها در هر رشته‌ای فارغ از جنسیت با توجه به استعدادهای آقایان و بانوان و همچنین توجه به رشته‌های مختلف ورزشی را با این رویکرد استعدادیاب محور و همچنین معرفی چهره‌ها به تیم‌های معلی و کمک به شاخص‌های بالندگی تیم‌های ملی و در کنار آن ایجاد زیرساخت‌های نوین و به روز ورزشی را مد نظر داشته باشد و در راستای آن حرکت می‌کند.

ساکت در مورد وضعیت ورزش کارگری در سپاهان و مجموعه فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه رسالت دیگری هم در ارتباط با کارکنان خودش دارد که آنها هم در نشاط و سلامت باشند و ورزش کارگری فولاد مبارکه هم اهمیت ویژه‌ای دارد و در این مسیر نگاه فولاد مبارکه داشتن خدمتی در این حوزه هم راستا با حوزه‌های صنعتی و اقتصادی مسئولیتش را در حوزه اجتماعی در ورزش هم انجام دهد و در این راه هزاران قهرمان را در طول سال‌های متمادی در رشته‌های گوناگون به تیم‌های ملی معرفی کرده است و بهبود اوضاع تیم ملی مشخصاً نشان از توسعه یافتگی کشور است که افتخار کشور محسوب می‌شود و درخشش در میادین بین المللی با احتزاز نام و پرچم مقدس ایران افتخاری برای کشور رقم می‌زند. این مسیری است که توسط فولاد مبارکه تعیین شده و دنبال می‌شود و همیشه مورد نظر و توجهش بوده است.

وی در مورد توسعه بخش زیرساختی این مجموعه هم توضیح داد: در بخش زیرساخت‌ها هم بزرگترین خدمت فولاد مبارکه در سال‌های اخیر به جز تاسیسات زیرساختی در صفائیه اصفهان، گره کور مشکل ورزشگاه نقش جهان را به عنوان یک پروژه ملی باز کرده است و امروز این ورزشگاه بزرگ، شیک و استاندارد به چرخه سرویس‌دهی در فوتبال کشور اضافه شده و باعث شده بتواند خدمت خودش را نه به فوتبال یک شهر و یک منطقه بلکه به فوتبال ایران ارائه دهد و در این مسیر همچنان این مجموعه بزرگ همچنان در تلاش است که روز به روز آنجا را استانداردتر و کامل‌تر داشته باشد تا برای مسابقات بین المللی و ملی هم در آن برگزار شود. این رسالت کمک می‌کند این پروژه بزرگ که به آن ابر پروژه می‌گویند از زمین بلند شود و این به همت مسئولین بزرگوار شرکت فولاد مبارکه در سال‌های متمادین است و حتی مدیران خود باشگاه که  قبل از ما هم بودند این اتفاق خوب صورت گرفته است. تمام این‌ها مسئولیت هر شخصی را که در فولاد مبارکه و مجموعه‌های تابعه عهده دار سمتی است سنگین می‌کند تا بتواند استانداردتر، قوی‌تر و پر تحرک تر کار را جلو ببرد. به هر جهت باشگاه ورزشی هم یک مجموعه کوچکی است از گستره بزرگ فولاد مبارکه که در این مسیر کار می‌کند.

مدیرعامل سپاهان در مورد بازدید مسئولان فولاد مبارکه از مجموعه صفائیه باشگاه هم گفت: ما اخیراً در مجموعه در خدمت مهندس عظیمیان، دکتر اکبری، مهندس سعید بخش و آقای فرخی و سایر عزیزان در مجموعه کمپ تمرینی صفائیه باشگاه فولاد مبارکه  سپاهان بودیم و نگاه توسعه‌گرای مهندس عظیمیان این بود که در جهت گسترش فضاهای ورزشی توجه بیشتری صورت بگیرد و در ارتباط با استعدادیابی و جذب و پرورش استعدادها توجه بیشتری شود، منطقه مبارکه به عنوان منطقه هدف به طور جدی مورد توجه باشد و خدمت‌رسانی به آن منطقه و مناطق دیگر در استان مورد توجه باشد که اینکار انجام خواهد شد.

ساکت در پایان یادآور شد: از توجه خبرگزاری ایلنا به عنوان خبرگزاری تخصصی کار و تولید و تلاش در جهت موفقیت واحدهای صنعتی تشکر می‌کنم که همیشه همدوش و همراه همه واحدهای صنعت کشور و جبهه تولید کشور در حرکت بوده است و تشکر می‌کنم از مدیریت و کل مجموعه بزرگ ایلنا که در این راستا خدمت‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز