خبرگزاری کار ایران

واکنش دبیر کل فدراسیون والیبال به تعطیلی موقت لیگ برتر؛

لیگ برتر از دو هفته دیگر از سر گرفته خواهد شد/ سه بسته پیشنهادی تغییر شیوه برگزاری لیگ برای نیم فصل دوم است

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۵۰۳

دبیرکل فدراسیون والیبال در واکنش به اخبار ضد نقیض درخصوص تغییر شیوه برگزاری لیگ برتر والیبال که در برخی رسانه ها منتشر شد، گفت : هفته هشتم لیگ برتر از ۱۴ روز دیگر از سر خواهد گرفته شد.

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان اینکه لیگ برتر  والیبال از ۱۴ روز دیگر مجددا آغاز می شود،بیان کرد: با توجه به مثبت شدن کرونا اعضای چند تیم لیگ برتری برای سلامت بیشتر بازیکنان ، لیگ برتر والیبال را ۱۴ روز به تعویق انداختیم تا با مساعد شدن وضعیت تیم ها لیگ برتر را دوباره آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: طبق روال گذشته نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر آغاز خواهد شد و شیوه برگزاری مسابقات تا نیم فصل اول هیچ تغییری نخواهد کرد.

دبیرکل فدراسیون والیبال با اعلام اینکه سه بسته پیشنهادی برای تغییر شیوه برگزاری لیگ برتر والیبال وجود دارد،افزود: بسته های پیشنهادی تغییر شیوه برگزاری لیگ برتر برای نیم فصل دوم خواهد بود و هیچ تغییری در دور رفت رقابتها ایجاد نخواهد شد.

تقوی در پایان متذکر شد: به پیشنهاد آقای عظیمی رییس کمیته مسابقات و رویداد ها سه بسته شیوه برگزاری لیگ برتر در حال بررسی است و کارشناسی می شود ، هنوز بسته های پیشنهادی مشخص نیست و پس از نهایی شدن اعلام خواهیم کرد ؛  برخی پیشنهادات را ما در رسانه ها می خوانیم و قطعا اگر بعد از پخته کردن نظرات به خود فدراسیون ارائه شود ما بصورت جدی  بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز