خبرگزاری کار ایران

شهرام عظیمی: تست PCR تیم‌ها برای فدراسیون والیبال ملاک است/ تب سنج ملاک نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۸۲۵

رئیس کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال می‌گوید: تست PCR بازیکنان سایپا بروز بوده و برای بازی مقابل شهرداری ارومیه مشکلی نداشتند، اندازه گیری تب بازیکنان برای فدراسیون ملاک نیست.

دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا تهران روز یکشنبه با برتری نماینده ارومیه برگزار شد، قبل از آغاز بازی تب بالای ۳۸ درجه پنج بازیکن تیم سایپا قبل بازی برای سایپایی ها دردسر ساز شد که با نظر ناظر بازی این دیدار با همراهی آن پنج بازیکن برگزار شد.

شهرام عظیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی‌ ایلنا در این رابطه با بیان اینکه تست کرونا (PCR) تیم ها برای فدراسیون والیبال مهم است، بیان کرد: تست‌های کرونا بازیکنان سایپا را بررسی کردیم و  کاملا درست بود، این تیم برای رویارویی با تیم شهرداری ارومیه هیچگونه مشکلی نداشت.

وی تصریح کرد: طبق پروتکل‌های بهداشتی فدراسیون والیبال اندازه گیری تب بازیکنان قبل از آغاز بازی توسط تب سنج برای فدراسیون ملاک نیست و شاید تب بازیکنان با آشامیدن نوشیدنی‌های گرم و انجام دادن حرکات کششی  بالا رفته باشد.

رئیس کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال در پایان از همه تیم‌های حاضر در رقابت های لیگ برتر درخواست کرد تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و افزود: در بازی راهیاب ملل کردستان و خاتم  سرمربی تیم اردکان به همراه دو دستیار خود تست کرونا به همراه نداشتند و از حضور آنان بر روی نیمکت تیم اردکان جلوگیری کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز