خبرگزاری کار ایران

رسول پناه: آل کثیر با وجود پینشهاد 10 میلیاردی به پرسپولیس آمد/ با AFC مکاتبه می کنیم تا این بازیکن بخشیده شو

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۵۷

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس از تلاش برای لغو محرومیت مهاجم این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی رسول پناه، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با محرومیت عیسی آل کثیر و احتمال بخشش این بازیکن از سوی AFC عنوان کرد: وقتی می خواستیم با آل کثیر قرارداد ببندیم، یک باشگاه صنعتی به این بازیکن 10 میلیارد پیشنهاد داد، اما او به خاطر عشق و علاقه به پرسپولیس آمد و با ما قرارداد بست. ما پیگیر بخشش او هستیم و ول کن ماجرا نیستیم. با AFC مکاتبه می کنیم تا این بازیکن بخشیده شود. آل کثیر در این چند بازی برای ما کاری کرد، کارستان!

وی افزود: یادم هست وقتی در حال جذب آل کثیر بودیم، سر قرارداد او و حامد لک خیلی ها مرا مورد انتقاد قرار دادند. پرسپولیس این ظرفیت را دارد که هر کسی می آید، در آن تبدیل به ستاره شود. امیدوارم با این بازیکنان به قهرمانی در آسیا برسیم.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین در خصوص تمدید قرارداد شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان گفت: هر دوی این بازیکنان باشخصیت و مودب هستند. آیا بهتر از آن ها در کل آسیا سراغ دارید؟ من شخصا خودم عاشق شجاع هستم! شجاع نماد پرسپولیس است و قطعا می ماند. کنعانی زادگان را هم نگه می داریم. گفتیم شما به لیگ قهرمانان بروید و برگردید تا کارهایتان را انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز