خبرگزاری کار ایران

احتمال معاوضه منصوری و انصاری میان سپاهان و تراکتور

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۷۶۹

باشگاه تراکتور نسبت به جذب مدافع سپاهان علاقه نشان داده و احتمال توافق میان دو باشگاه زیاد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه سپاهان چند وقتی است که قصد دارد ساسان انصاری، مهاجم تراکتور را به خدمت بگیرد و خود انصاری هم با توجه به شرایطش به باشگاه تبریزی اعلام کرده شرایط زندگی شخصی او اجازه ادامه فعالیت در تبریز را نمی‌دهد و از باشگاه خواست تا به او اجازه جدایی دهد.

با توجه به درخواست انصاری و تمایل باشگاه سپاهان به جذب او باشگاه تراکتور به سپاهانی‌ها اعلام کرده باید رضایت آنها را برای صدور رضایت نامه این بازیکن جلب کنند و مبلغ مورد نظر را بپردازند که این موضوع در ابتدا با موافقت سپاهانی‌ها روبرو نشد.

از سوی دیگر تراکتور که این روزها با احتمال جدایی مهدی تیکدری، در پست دفاع راست نیاز به تقویت دارد با نظر منصوریان قصد دارد یک بازیکن در کنار فخرالدینی در این پست جذب کند و گزینه مورد نظر منصوریان، مرتضی منصوری، مدافع سپاهان است.

سپاهان در پنجره تابستانی موفق شد دانیال اسماعیلی‌فر را جذب کند و به احتمال زیاد با حضور او در فصل جدید به منصوری زیاد بازی نخواهد رسید و از همین رو شانس رفتنش به تراکتور کم نیست.

با این وجود باید دید سپاهان منصوری را برای گرفتن رضایت نامه انصاری وارد معامله با تراکتور می‌کند تا به صورت توافقی این دو بازیکن جابجا شوند یا نویدکیا با جدایی این بازیکن مخالفت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز