خبرگزاری کار ایران

مجید تابش نژاد : پیروزی برابر فولاد سیرجان برای ما حائز اهمیت بود

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۲۹۴

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین می گوید : به پیروزی مقابل تیم فولاد سیرجان نیاز داشتیم تا از کورس مدعیان بالای جدول عقب نمانیم.

مجید تابش نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی سه بر دو تیمش مقابل تیم فولاد سیرجان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ، با بیان اینکه بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم،اظهار داشت: بعد باخت خانگی مقابل شهداب علیرغم بازی قابل قبولی که انجام دادیم، مجاب شدیم تا در بازی های بعدی جبران کنیم و از کورس مدعیان بالای جدول عقب نمانیم.

وی تصریح کرد: ما با این دیدگاه که به روند پیروزی های خود ادامه دهیم به سیرجان رفتیم ،  تیم فولاد سیرجان تیم کامل و قدرتمندی است اما بازیکنان ورامین خیلی خوب ظاهر شدند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین ادامه داد: داوری بازی خوب بود ، در چند بازی اخیر کلا داوری ها مطلوب بود البته غیر از بازی با پیکان ، با توجه به نزدیکی بازی سپاهان و سیرجان داوران قضاوت خوبی داشتند.

تابش نژاد با اشاره به بازی هفته آینده تیمش ، بیان کرد: سپاهان تیم قدرتمندی است بازیکنان بسیار خویی دارد ،چند بازیکن سابق ورامین در ان تیم بازی میکنند و حالا شناخت نسبی از سپاهان داریم و براساس سیستم بازی سپاهان تغییراتی در تیم ایجاد خواهیم کرد و امیدوارم بازی با کیفیتی انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز