خبرگزاری کار ایران

غیبت چهار بازیکن استقلال در سفر به تهران؛ سرنوشت نامعلوم چشمی و کریمی

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۳۸۳

باشگاه استقلال اعلام کرد چهار بازیکن این تیم در دوحه ماندنی شدند.

به گزارش ایلنا، شیخ دیاباته، هرویه میلیچ، علی کریمی و روزبه چشمی ۴ بازیکنی هستند که امشب با آبی پوشان به تهران باز نمی‌گردند. دیاباته و ملیچ راهی فرانسه و کرواسی میشوند و علی کریمی و روزبه هم به سفر شخصی می‌روند.

میلیچ و دیاباته برای دیدار با خانواده‌های خود به کشورشان سفر می‌کنند و ادامه همکاری آنها با استقلال با پرداخت مطالباتشان رابطه مستقیم دارد که البته شیخ به تازگی مطالبات معوقه را دریافت کرد و قرار شده طی مراحل مختلف باقی مانده قراردادش هم پرداخت شود. در خصوص میلیچ هم این قضیه صدق می‌کند و باشگاه اطمینان داده که برای ادامه همکاری با آنها قراردادشان را به طور منظم پرداخت خواهد کرد.

در رابطه با روزبه چشمی و علی کریمی مشخص نشده است که چرا در قطر حضور دارند. درخصوص چشمی که به تازگی برای یک سال قراردادش را با استقلال تمدید کرده رسانه‌های عربی طی هفته گذشته مدعی شدند که او با باشگاه ام صلال وارد مذاکره شده و ظاهراً برای مذاکرات نهایی با این باشگاه فعلا در قطر حضور دارد.

علی کریمی هم با پایان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همکاری‌اش با استقلال به پایان رسیده است وریا وجود اینکه او دیگر قراردادی با این تیم ندارد به احتمال یا به کشور ترکیه سفر می‌کند یا در قطر ماندنی است تا پیشنهادات موجود را بررسی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز