خبرگزاری کار ایران

بهانه عجیب برای عملکرد ضعیف حسینی؛ دنده چپ، شیرجه راست!

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۴۳

استقلال تهران در حالی مقابل پاختاکور ازبکستان شکست خورده که سنگربان این تیم ادعای مصدومیت دارد اما او مشکلی برای همراهی آبی پوشان نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت و با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد.

در این بازی به غیر از صحنه گل اول روی گل دوم سید حسین حسینی به عنوان دروازه‌بان واکنش دور از انتظاری داشت و با وجود این که پیش بینی می‌شد به راحتی توپ را دفع کند اما گل عجیبی دریافت کرد.

با گذشت نزدیک به 24 ساعت از این مسابقه با اعلام بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال حسینی با دنده شکسته، که عجیب به نظر می‌رسید، مقابل پاختاکور مصاف داده بود اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین چیزی صحت ندارد.

ماجرا از این قرار است که حسینی در مسابقه برابر الاهلی عربستان روی یک جدال هوایی برای دفع کردن توپ با عمر السومه از ناحیه دنده سمت چپ دچار آسیب دیدگی شد؛ وضعیت او برای مسابقه برابر پاختاکور ارزیابی شد و او با درخواست خودش با وجود تلاش کادر پزشکی به این مسابقه رسید.

گلی که حسینی پس از دفع ناقص توپ روزبه چشمی با شوت دریدیوک دریافت کرده بود به سمت راست این دروازه‌بان شلیک شد و او حتی اگر احساس دردی غیرقابل تحمل برای شرکت در مسابقه داشت اما مشکلی برای شیرجه زدن به سمت راست نداشت، هرچند نظرات کارشناسان هم نشان می‌دهد که او می‌توانست این شوت را که نزدیک به او بود را هم با پا دفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز