خبرگزاری کار ایران

قایدی: می‌خواستیم الاهلی را با اختلاف ببریم / اهداف زیادی در لیگ قهرمانان دارم

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۶۸۱

مهاجم تیم استقلال تهران به عنوان بهترین بازیکن دیدرا مقابل الاهلی عربستان در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی قایدی، مهاجم استقلال تهران پس از رویارویی با الاهلی عربستان به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد و به همراه مجید نامجومطلق در نشست خبری شرکت کرد.

قایدی درباره این بازی اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. ما بازی خوبی انجام دادیم و از ابتدا سوار بازی بودیم. به بازیکنان الاهلی نیز خسته نباشید می‌گویم که فوتبال خوبی انجام دادند.

او ادامه داد: تمرکزمان این بود که با اختلاف بازی را ببریم و ذهنیت‌های خوبی روی بازی داشتیم. از سرمربی و کادر فنی‌مان هم تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه با بازی‌های خوب دل تماشاگران را شاد کنیم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که تمایل دارد تا در لیگ قهرمانان آسیا هم همانند لیگ ایران بدرخشد، گفت: خوشحالم این سوال پرسیده شد. من اهداف زیادی دارم و ساده وارد این بازی‌ها نشدم. شرایط من در لیگ قهرمانان آسیا بستگی به هم تیمی‌های من و نفراتی که کنارم بازی می‌کنند بستگی دارد. هدفم موفقیت استقلال است و در اینجا حضور دارم توانایی های خودم را در اینجا نشان بدهم. هر چه کادر فنی صلاح بداند را در اینجا با تمام توان نشان خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز