خبرگزاری کار ایران

ژاوی: سپاهان تیم بسیار قوی و با دیسیپلین است

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۳۸۰

سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از رویارویی با سپاهان اصفهان این تیم را بسیار قوی و با دیسیپلین توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، ژاوی هرناندز، سرمربی تیم فوتبال السد در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اصفهان گفت: خوشحال هستم که قبل از بازی آخر به مرحله بعدی صعود کردیم و نباید برای راهیابی به مرحله بعد نگران نتیجه مقابل یک رقیب بسیار دشوار باشیم.

او ادامه داد: مقابل سپاهان مسلماً باید برای پیروزی به میدان برویم. سپاهان تیمی بسیار قوی و با دیسیپلین است که به خوبی دفاع می‌کنند، بازی با توپ قدرتمندی دارند و ‌‌رویارویی با آنها برای هر تیمی در آسیا بسیار دشوار است. ما هنوز شانس کسب مقام نخست گروه را داریم و تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا در صدر جدول قرار بگیریم.

سرمربی السد درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: دو بازیکن محروم داریم که زمان مناسبی برای محرومیت است، چرا که بازیکنان در خلال این تورنمنت طولانی احتیاج به استراحت هم دارند. خوشحال هستم که جوانان بسیار خوبی در السد حضور دارند که این زمانی است که به آنها میدان داده شود تا خود را در رقابت‌هایی اینچنین ثابت کنند.

ژاوی درباره اینکه نتیجه بازی النصر را هم دنبال می‌کند یا خیر گفت: ما باید منتظر نتیجه بازی خودمان مقابل سپاهان باشیم و ببینیم النصر هم چه نتیجه‌ای به‌دست می‌آورد. بعد از آن نگران این خواهیم بود که در مرحله بعد مقابل کدام تیم قرار بگیریم.

سرمربی السد درباره پیش بینی از حریف دور بعدی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس یا هر تیم دیگری در جمع هشت تیم دیگر اولین مرحله حذفی منطقه غرب رقبای دشواری خواهند بود. سال گذشته مقابل الدحیل قرار گرفتیم، اما در یک قدمی فینال لیگ قهرمانان آسیا با یک اشتباه، از صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بازماندیم. فعلاً تمام تمرکز ما روی بازی با سپاهان هست.

او ادامه داد: در مجموع تیم‌هایی که اینجا هستند را برای مراحل بعدی آنالیز کردم و پاختاکور نظر من را جلب کرده است. به عنوان یک بازیکن مقابل آنها به میدان رفتم و آنها بسیار پرقدرت هستند. بازی مقابل تیم حال حاضر آنها برای هر تیمی دشوار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز