خبرگزاری کار ایران

تمجید ویژه کلوپ از تیاگو

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۲۱۸

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از عملکرد شاگردانش در برابر چلسی تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در چارچوب مسابقات هفته دوم فصل 21-2020 به مصاف چلسی رفت و در نهایت موفق شد با دو گل سادیو مانه حریف خود را شکست دهد تا دومین پیروزی پیاپی خود را هم کسب کرده باشند. 

یورگن کلوپ در پایان بازی درباره پیروزی تیمش مقابل چلسی گفت: " از این موضوع آگاه بودیم که بعد از اخراج کریستینسن، شرایط در نیمه دوم تغییر خواهد کرد. البته فکر می‌کنم که این اخراج کاملاً صحیح بود اما به طور کلی عملکرد خوبی از خودمان ارائه دادیم و من از کار تیم رضایت دارم. بازی کردن در خارج از خانه مقابل چلسی اصلاً کار ساده ای نیست و ما خوب بودیم."

کلوپ درباره عملکرد تیاگو آلکانتارا و سیو پنالتی آلیسون بکر نیز گفت: " در نیمه اول هندرسون دچار یک مصدومیت کوچک شد و به منظور ریسک کمتر او را زمین خارج کردیم. ما تیاگو را به زمین فرستادیم که حتی بدون تمرین کردن نیز بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذاری محسوب می‌شود. 

به خدمت گرفتن او به دلایل زیادی داشت که یکی از آنها جنگیدن با دفاع های قدرتمند و لایه به لایه است. در مورد آلیسون بکر اگر چه فکر می‌کنم پنالتی درست نبود اما به خاطر مهار پنالتی توسط او خوشحال هستم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز