خبرگزاری کار ایران

آرمان رمضانی در مسیر کریستین اوساگوآنا

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۷۰

مهاجم تازه وارد پرسپولیس هنوز نتوانسته نمایش موفقی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی از خود به جا بگذارد و تحت فشار انتقادات قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، آرمان رمضانی، مهاجم شمالی پرسپولیس در سومین تجربه خود در ترکیب این تیم نیز نتوانست شرایط خوبی را پشت سر بگذارد و در نهایت طی ساعات اخیر انتقادات زیادی را متوجه خود می‌بیند.

با جدایی کریستین اوساگوآنا، مهاجم بلندقامت و نیجریه‌ای پرسپولیس، رمضانی به عنوان یکی از خریدهای تابستانی سرخپوشان به توافق با این تیم دست یافت و انتظار می‌رفت ناکامی مهاجم سابق این تیم را جبران کند. او هر چند در دیدارهای اخیر به عنوان مهاجم جانشین فرصت حضور در زمین را به دست آورده (58 دقیقه در مجموع) اما نتوانسته حرکتی در راستای امیدواری برای آینده روشن در این تیم از خود به جا بگذارد.

او شب گذشته نیز در بازی با الدحیل با توجه به تشدید مصدومیت عیسی آل کثیر در اواسط نیمه دوم به زمین آمد اما نتوانست در فاز هجومی شرایط را به سود سرخپوشان کند و بدون ایجاد موقعیتی روی دروازه حریف کار را به پایان رساند. با این حال یحیی گل محمدی امیدوار است مهاجم بلندقامت تیمش در بازی حساس برابر الشارجه بتواند شرایط را به سود تیمش تغییر دهد. جایی که در بازی رفت علی علیپور موفق شده بود دبل خود، یک روز خوب را به پایان برساند. باید دید رمضانی نیز فرصت این را خواهد داشت تا در چهارمین تجربه حضورش با پیراهن پرسپولیس، نمایشی که از او انتظار می‌رود را به اجرا بگذارد یا خیر.

این مهاجم شمالی طی ساعات اخیر و بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل در فضای مجازی بیشترین انتقادات را متوجه خود دیده و بیشتر با کریستین اوساگوآنا مهاجم نیجریه‌ای سابق این باشگاه قیاس شده که در طول نیم فصل حضورش نتوانسته بود عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد. رمضانی اما امیدوار است در فرصت‌های بعدی با نمایش بهتر از این انتقادات دور شود و بتواند اعتماد هواداران را نیز جلب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز