خبرگزاری کار ایران

حیدری: اوج لابی‌گری قطری‌ها در AFC را با بخشش بن‌عطیه دیدیم/ اگر مرد و مردانه در زمین پرسپولیس را می‌بردند دلمان نمی‌سوخت/ آن پنالتی را هیچکس نمی‌گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۷۴۰

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم مقابل الدحیل روی اتفاقات فوتبالی شکست نخورده است.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست روز گذشته پرسپولیس مقابل الدحیل قطر اظهار داشت: این بازی متاسفانه اوج لابی‌گری قطری ها در AFC‌ بود و وقتی خبر بخشش کارت قرمز بن عطیه را خواندم خنده‌ام گرفته بود و واقعاً در فوتبال تا به حال چنین چیزی ندیده بودم و حتی کارت زرد را هم به این راحتی پاک نمی‌کنند که یک ساعت قبل بازی کارت قرمز را پاک کردند. بازیکنی که اخراج شده مگر می‌شود کارت قرمزش به این راحتی پاک شود؟ ما لابی‌گری قطری‌ها در AFC را دیده بودیم ولی این واقعاً دیگر نوبرش بود.

وی افزود: صحنه پنالتی هم که برایشان اعلام شد واقعاً بحث برانگیز بود و این صحنه به نظرم 50-50 هم نبود و 70-30 بود که داور آن را گرفت و هیچ کجا این برخورد‌ها را پنالتی اعلام نمی‌کنند. واقعاً شکست دیروز ناراحت کننده بود و ما در زمین فوتبال و با اتفاقات فنی و فوتبالی شکست نخوردیم و اگر مرد و مردانه می‌آمدند بازی می‌کردند و پیروز می‌شدند کسی حرفی نمی‌زد ولی این مدل بردن فوتبالی نبود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: باز هم خدا را شکر هنوز همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم با برتری مقابل الشارجه به دور بعد صعود کنیم و صعود به دور بعد از نظر من کمترین حق پرسپولیس است که باید به آن برسد.

حیدری در مورد انتقاداتی که به خط حمله پرسپولیس می‌شود و با اشاره به آمار ضعیف گل زده تیم در 3 بازی اخیر گفت: این اتفاقات طبیعی است و وقتی بازیکنان مهم و تاثیرگذاری مثل ترابی و علیپور از تیم جدا می‌شوند طبیعی است که موقعیت سازی در این تیم کم می‌شد و قدرت خط حمله تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. هر تیم بزرگ دنیا را هم مثال بزنید که دو مهره برتر هجومی‌اش را از دست بدهد دچار مشکل می‌شود. حتی بشار رسن هم در نبود ترابی و علیپور که با آنها هماهنگ بود در زمین گم است. من این انتقاد را به مدیران باشگاه وارد می‌دانم که چطور با این افراد قرارداد بستند که به راحتی می‌توانند جدا شوند و چیزی عاید باشگاه نشود. حالا بازهم جای نگرانی نیست و خریدهای پرسپولیس خریدهای خوبی هستند و نیاز به زمان دارند تا جا بیافتند. همین عیسی آل کثیر از مهاجمان خوب فوتبال ایران است و شم گلزنی بالایی دارد و در همین 3 بازی اگر دقت می‌کرد 3-4 گل می‌توانست بزند ولی رفته رفته بهتر خواهد شد.

وی افزود: جای نگرانی نیست و یحیی و اعضای کادرفنی حواسشان به تیم هست و تغییرات زیاد هم به مرور زمان جواب می‌دهد و دوباره پرسپولیس قدرتمندی در مسابقات خواهیم دید و از این جهت خیال من راحت است.

حیدری در مورد وضعیت ذوب آهن هم گفت: اوضاع برای ذوب آهن کمی نگران کننده شده چرا که این تیم فصل قبل نتایج خوبی نگرفت و در فصل جدید هم مهره‌های مهمی از دست داده است ولی خب فوتبال همین است و مثل گذشته تعصب به پیراهن معنا ندارد و وقتی بازیکنان از تیم‌های مطرح پیشنهادات مالی خوب دریافت می‌کنند جدا می‌شوند. امثال مهدی‌پور و اسماعیلی‌فر بازیکنان زحمت‌کشی هستند و برای ذوب آهن بازی‌های خوبی انجام دادند ولی به هر حال جدا شدند. به نظرم خریدهای ذوب آهن هم خوب بودند و با بازگشت محمدی به مدیریت باشگاه اوضاع بیشتر تحت کنترل است و امیدوارم اجازه جدایی نفرات دیگر داده نشود. حضور رحمان رضایی را هم روی نیمکت تیم به فال نیک می‌گیرم و انتخاب خوبی بود.

وی در مورد انتقاداتی که به حضور رحمان رضایی می‌شود هم گفت: من چون رحمان را از نزدیک می‌شناسم و با او در تماس هستم می‌دانم گزینه مناسبی است. او دانش فوتبالی خوبی دارد. در تراکتور کنار امیر قلعه‌نویی کسب تجربه کرده و در لیگ یک هم مربیگری کرده است. تجربه حضور در فوتبال ایتالیا و دانشی که از ایتالیا به همراه دارد هم به کمک او می‌آید و یکی از مربیان با دانش فوتبال ماست و امیدوارم موفق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز