خبرگزاری کار ایران

فقط ۵ تیم لیگ برتری با مربیان خود ادامه دادند؛

ثبات، حلقه گم شده نیمکت مربیان در فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۶۸۳

اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر سرمربیان خود را نسبت به فصل گذشته تغییر دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان یافتن لیگ نوزدهم و ورود به پنجره تابستانی نقل و انتقالات، تیم‌های مختلف حاضر در لیگ برتر در حال تغییرات مد نظر خود هستند و در این میان مثل همیشه شاهد جابجایی مربیان روی نیمکت تیم‌ها هم بودیم.

اگرچه در فوتبال همیشه صحبت از اهمیت بالای ثبات و زمان دادن به مربیان برای رفع نواقص و مشکلات تیم‌هایشان و در پیش گرفتن سیر صعودی برای پیشرفت مطرح می‌شود این موضوع معمولاً در فوتبال ایران کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و در سال‌های اخیر ثبات روی نیمکت‌ها از قبل هم کمتر شده است.

نگاهی به تغییرات نیمکت تیم‌ها پیش از شروع لیگ بیستم نشان می‌دهد از 16 تیم حاضر در لیگ برتر 9 تیم تغییر مربی داده و فقط 7 تیم با سرمربیانی که فصل قبل را با آنها تمام کردند قصد ادامه همکاری دارند که 2 مربی از این 7 مربی هم رسول خطیبی و محمد ربیعی هستند که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده و ابقای آنها به نوعی پاداش صعودشان است و فصل گذشته لیگ برتری نبودند.

5 تیم دیگری که ثبات داشتند پرسپولیس، فولاد، سایپا، پیکان و نساجی هستند که به ترتیب قصد دارند فصل جدید با گل‌محمدی، نکونام، صادقی، ویسی و فکری ادامه همکاری دهند.

در حال حاضر استقلال با نامجو مطلق، تراکتور با منصوریان، سپاهان با نویدکیا، شهر خودرو با رحمتی، صنعت نفت با پورموسوی، نفت مسجد سلیمان با مجتبی حسینی، گل‌گهر با قلعه‌نویی، ماشین سازی با بیات لو و ذوب آهن با رضایی همکاری دارند که در هفته پایانی لیگ نوزدهم سرمربیان دیگری روی نیمکت این تیم‌ها می‌نشستند.

این تغییرات فقط مختص به فاصله میان دو فصل است و در جریان برگزاری لیگ هم هرساله تغییرات زیادی روی نیمکت تیم‌ها داریم و پیش بینی می‌شود امسال هم مربیانی هستند که جای پایشان در تیم‌ها محکم نیست و ممکن است با چند هفته نتیجه نگرفتن جدا شوند.

ثبات، حلقه گم شده نیمکت مربیان در فوتبال ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز