خبرگزاری کار ایران

مجید تابش نژاد : بازیکنان شهداب در امتیازات حساس عملکرد بهتری داشتند / سالن پیکانشهر استاندار نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۲۲۲

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین می گوید : تیم برتر میدان بودیم اما در امتیازات بالا خوب کار نکردیم و شهدابی ها در امتیازات پایانی عملکرد بهتری نسبت به شهرداری ورامین داشتند.

مجید تابش نژاد درباره شکست سه بر دو تیمش در برابر شهداب یزد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا با بیان اینکه بازی خیلی خوبی بود ، بیان کرد: تا حدودی تیم برتر زمین بودیم و بازیکنان شهرداری ورامین خوب بازی کردند اما در امتیازات حساس تیم شهداب یزد بهتر کار کرد و توانست پیروز شود.

وی تصریح کرد: در طول بازی تعویض های خوبی داشتیم ، بازیکنان جوان ورامین که وارد زمین شدند خوب ظاهر شدند ، در ست پنجم بازی در ابتدا از حریف پیش افتادیم ولی ادامه شهداب در امتیاز ۱۲ بازی را برابر کرد و پایاپای پیش رفتیم .

سرمربی تیم‌ والیبال شهداب یزد ادامه داد: چند امتیاز حساس را از دست دادیم شاید از لحاظ فنی بهتر از یزد بازی کردیم ،تیم شهداب در ست پنجم در دفاع روی تور خوب بود و از توپ های برگشتی به خوبی استفاده کرد.

مجید تابش نژاد درباره بازی هفته آینده تیمش برابر تیم‌پیکان تهران گفت: در سالن پیکانشهر با تیم پیکان بازی داریم که امیدوارم بازی خوبی شود ، متاسفانه ما یکی از مشکلات بزرگی ک هر سال شاهد هستیم همین موضوع است سالن پیکانشهر استاندارد نیست و آن سالن فقط برای تمرین است و سالن مسابقه نیست ، این موضوعات جذابیت و کیفیت لیگ را کم می کند،  از لحاظ سقف و ابعاد دور زمین سالن پیکانشهر استاندارد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز